آمادگی شهرداری کهریزک برای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا

سرپرست شهرداری کهریزک از آماده سازی و تجهیز مجموعه ورزشی شهید قدیمی کهریزک برای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۵۸۵۳
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶

حسین محمدی فرد؛  با اشاره به این خبر گفت: باتوجه به آغاز طرح فراگیر واکسیناسیون کرونا بنا به هماهنگی های انجام شده از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و بخشداری کهریزک؛ سالن شهدای شهید قدیمی به عنوان محل اجرای طرح بزرگ واکسیناسیون کرونا از سوی شهرداری کهریزک تجهیز شد.

محمدی فرد خاطر نشان کرد: مجموعه مدیریت شهرداری کهریزک بعنوان یک دستگاه خدمتگزار به عموم شهروندان، با آماده سازی و تجهیز این سالن ورزشی، سهم و رسالت خود را برای اجرای این طرح فراگیر ملی  ایفا کرده است.

 در این طرح مقرر شد تا گروه های هدف با سن ۷۰ سال و همچنین بیماران خاصی که از طریق دانشگاه علوم پزشکی فراخوان شده اند، در محل سالن ورزشی شهید قدمی واقع در خیابان پاسدار گمنام ۷ شهر کهریزک حضور یافته و واکسیناسیون برای آن ها انجام  شود.

وی در پایان از زحمات و تلاش دکتر توکلی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، بخشدار کهریزک و ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری جهت هماهنگی و اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در شهرها و روستاهای ری قدردانی کرد و اظهار داشت: امیدوارم با یاری تمام دستگاه های مسئول به زودی شاهد واکسیناسیون عمومی در کل کشور و ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا باشیم.

 

ارسال نظرات