فراخوان گردان کوثر باقرآبادقرچک باهدف حفظ انسجام وامادگی

فراخوان گردان کوثر باقرآباد قرچک با هدف حفظ انسجام و آمادگی با سخنرانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۸۶۶
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرنگار سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، فراخوان گردان کوثر با حضور اعضای گردان و سخنرانی  جناب سرهنگ محمدفرخی مسئول امنیت پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) به همت حوزه حضرت صدیقه کبری( س) قرچک  برگزارشد.

 

  سرهنگ  فرخی در جمع بسیجیان گردان کوثر گفت: اهداف فرهنگی که سپاه و بسیج  در نظام اسلامی دنبال می‌کنند در راستای پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد مناسب  با خطراتی است که جوانان را به لحاظ اعتقادی تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: ارتقای بصیرت دینی، معرفت الهی و مبارزه جدی با جنگ نرم را از اهم فعالیت‌های بسیج و سپاه است که در همین راستا اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف همچون عقیدتی، سیاسی و امداد و نجات  می‌کند.

فرخی برنامه‌های برگزار شده در حوزه بسیج را  تداوم بخش ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: آشنایی جوانان و نوجوانان از ارزش‌های دفاع مقدس باید با برنامه‌ریزی دقیق و همراه با برگزاری دوره‌های آموزشی باشد در همین راستا  فراخوان گردان کوثربا هدف حفظ انسجام برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک سرهنگ صمد سلطانی در ادامه تصریح کرد: سپاه با اعلام فراخوان‌های متعدد قصد دارد تا بسیجیان را با فنون اولیه نیازهای لازم در دوران نیاز آشنا کند، برگزاری کلاس‌های آموزشی در خصوص هنگام زلزله،امدادرسانی، خودامدادی و دگر امدادی از جمله برنامه‌های این فراخوان است.

فرمانده سپاه ناحیه قرچک در پایان، با اشاره به اینکه فراخوانی گردان‌های کوثر جنبه آموزشی داشته و تمامی اساتید حاضر سعی در القای درست مفاهیم در حوزه‌های مختلف را دارند.

گفتنی است این برنامه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

/ انتهای پیام

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار