نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد:

شورای نگهبان به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کرد/ تخریب شورای نگهبان به نفع کشور نیست

آیت‌الله مدرسی نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه تخریب شورای نگهبان به نفع کشور نیست، گفت: شورای نگهبان به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کرد.
کد خبر: ۹۳۴۵۹۰۱
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله سید محمد کاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه در ایام انتخاباتی هستیم که حساس‌ترین انتخابات در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی است، افزود: از یک سو مجازی‌ترین انتخابات و از سوی دیگر کمتر انتخاباتی داشته‌ایم که چهار حوزه انتخاباتی را شامل شود که ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری است.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر اینکه این دوره از انتخابات جزو امنیتی‌ترین انتخابات جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: متأسفانه انباشت مطالبات مردم، وجود اقشار آسیب‌پذیر جامعه و انباشت مطالبات قومیتی که از طریق دشمن القاء می‌شود سبب شده تا این دوره انتخابات از امنیتی‌ترین آن‌ها باشد.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه از بُعد بین‌المللی یکی از حساس‌ترین شرایط را کشور در حال تجربه کردن است، گفت: خوشبختانه ازلحاظ بین‌المللی با پیروزی در جریان غزه یک افتخار و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی افزوده شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ابهاماتی را در کشور داریم که یکی از مهمترین آن جریان مذاکرات وین است، اضافه کرد: در جریان مذاکرات وین هنوز تکلیف مشخص نشده و هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست.

مدرسی یکی از الزامات کنونی کشور را حضور پررنگ و پرشور مردم در انتخابات دانست و اظهار داشت: خوشبختانه شورای نگهبان در عرصه گزینش و تایید صلاحیت‌ها آنچه را که به‌عنوان وظیفه شرعی و قانونی خود بود انجام داد و همگان باید نسبت به نهاد‌های قانونی، مخصوصاً نهاد صیانت آفرین شورای نگهبان توجه لازم را داشته باشند. تخریب و تنقیص و خرده‌گیری بر تصمیمات شورای نگهبان نه به نفع امنیت کشور و نه به نفع اسلامیت نظام و نه جمهوریت نظام است.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال امنیت حاکم بر کشور است، گفت: دشمن یا از طریق حضور عناصر نامطلوب در کف میدان یا از طریق گفتمان سازی‌های نامطلوب در فضای مجازی به دنبال پیاده‌سازی توطئه‌های شوم خود است که مردم فهیم ایران اسلامی به مانند همیشه هوشیاری خود را حفظ و با حضور پرشور خود در انتخابات، افتخاری دیگر را بر تاریخ زرین جمهوری اسلامی نقش خواهند بست.
ارسال نظرات