یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که محله شیخ جراح، قدس، مسجدالاقصی و ترور فرماندهان مقاومت، خط قرمز گروههای مقاومت فلسطین است.
کد خبر: ۹۳۴۵۹۳۱
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، خالد البطش یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که تحولات اخیر غزه نقطه عطف مهمی در تاریخ جنگ با رژیم صهیونیستی است.

وی طی سخنانی اظهار داشت: پایبندی گروههای مقاومت فلسطین به آتش بس به میزان پایبندی رژیم صهیونیستی به این موضوع بستگی دارد. موشک های مقاومت که در جنگ اخیر غزه به کار برده شد، غرور رژیم صهیونیستی را از بین برد.

البطش در ادامه گفت: رویدادهای اخیر غزه مرحله آزادسازی فلسطین را کلید زد و دشمن باید بداند محله شیخ جراح، قدس، تجاوز به مسجدالاقصی و ترور فرماندهان مقاومت خط قرمز ما است.

وی با اشاره به پیروزی مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی در جنگ 12 روزه غزه اعلام کرد: این پیروزی و نتایج جنگ اخیر غزه ثابت کرد که نباید به دنبال مذاکره و صلح با صهیونیستها بود.

البطش اظهار داشت: مقاومت و فرماندهان آن در جنگ، گفتار و رفتار صادقانه‌ای داشتند و رژیم صهیونیستی تحمل هیچ شکستی را ندارد. وی با بیان اینکه این جنگ، سستی این رژیم را نشان داد، تصریح کرد: زمانی که جنگ آغاز شد، صهیونیست‌ها، آتش‌بس را رد کردند، ولی هنگامی که موشکها به تمامی مناطق اصابت کرد، به هوش آمدند.

پیش از این، یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه گفته بود: تداوم آتش بس در غزه به رفتار روزهای آینده رژیم صهیونیستی بستگی دارد. می‌توانم این را بگویم که هم اکنون دست گردان‌های «القسام» روی ماشه است. مقاومت فلسطین از آمادگی کامل برای رویارویی مجدد با صهیونیست‌ها برخوردار است.

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه تصریح کرد: اگر دشمن صهیونیستی به مقدسات ما تجاوز کند، مسجدالاقصی را دوباره مورد هتک حرمت قرار دهد و یا مجدداً تلاش کند اهالی «شیخ جراح» را از خانه‌های‌شان بیرون براند، این آتش‌بس از بین خواهد رفت.

ارسال نظرات