خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

حضور حداکثری در انتخابات حرکت نظام به سوی اهداف بلند انقلاب را تحکیم می‌بخشد

همدان-نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخاباتی پر شور و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی می‌تواند حرکت نظام را به سوی اهداف بلند انقلاب تحکیم بخشد.
کد خبر: ۹۳۴۵۹۳۹
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

حضور حداکثری در انتخابات حرکت نظام به سوی اهداف بلند انقلاب را تحکیم می‌بخشدبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در نشست بصیرتی سیاسی پایگاه شهید شوهانی (غدیر) تابع حوزه شهید خادم پر همدان و مسجد حضرت مهدی(عج) شهرک بهشتی که با محوریت انتخابات برگزار شد، با تأکید بر لزوم انتخاب آگاهانه بیان کرد: لازم است انتخاب، مطابق با معیارهای مقام معظم رهبری و انقلاب باشد.

وی افزود: برگزاری انتخاباتی پر شور و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی می‌تواند حرکت نظام را به سوی اهداف بلند انقلاب تحکیم بخشد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حضور انقلابی و آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت انتخابات شورای شهرها افزود: افرادی که برای شوراها نامزد شدند، باید دارای برنامه هدفمند و مشکل‌گشا در امورات شهر و مردم باشند.

وی ادامه داد: انقلابی، جوان و مؤمن بودن از جمله صفاتی است که نامزدها و کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها باید داشته باشند.

فلاحی افزود: مردم باید دقت کنند و از نامزدها و مسئولان مطالبه کنند و فریب تبلیغات و وعده‌های آنها را نخورند چون انتخابات ۱۴۰۰ تعیین کننده سرنوشت ۴۲ سال خون دل خوردن است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات