نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تشکیل دولت جوان انقلابی بهترین راه حل برای مشکلات کشور است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: کشور درگیر مشکلات مزمن اقتصادی است که جز با نگاه تحولی درمان نخواهد شد و در مقطع حاضر تشکیل دولت جوان انقلابی بهترین راه حل برای این امر است.
کد خبر: ۹۳۴۶۰۵۶
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، در برنامه پیام جمعه با بیان اینکه مشکل کشور از ناحیه‌ مدیریت اقتصاد است، افزود: هرجا مدیریت‌های قوی و خستگی ناپذیر وجود داشته کار پیشرفت کرده و هرجا که چنین وضعیتی حاکم نبوده، مشکلات پیش به وجود آمده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری در کشور، گفت: اختیارات و وظایف رییس جمهوری در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به قدری گسترده است که رییس جمهوری می‌تواند با اجرای صحیح قانون اساسی، انتخاب درست کابینه و انتصابات شایسته سالارانه، هوشیاری در امضای قراردادها و پیمان‌های بین‌المللی، برنامه‌ریزی صحیح و بودجه بندی درست و استفاده صحیح از شوراهای عالی در اختیار بر مشکلات کشور علاج کند.

حجت الاسلام آل هاشم همچنین با اشاره به روند تایید و صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان، گفت: در رد یا تایید هیچ یک از نامزدها و یا لیست های ائتلافی شوراهای شهر و روستای استان دخالت نداشته و ائمه جمعه حامی منتخبان مردم هستند.

وی همچنین با اشاره به جنگ ۱۲ روزه فلسطین با رژیم صهیونیستی، ادامه داد: این جنگ چند دستاورد مهم داشت که در آینده‌ جهاد و مقاومت ملت فلسطین بسیار تاثیرگذار است.

حجت الاسلام آل هاشم یادآوری کرد: یکپارچگی مردم ناتوان اما شجاع و نترس فلسطین، بسیج افکار عمومی جهانی علیه رژیم غاصب، تجربه شیخ جرّاح یک الگوی موفق برای مقاومت و پایداری، تجربه حکمرانی و عقل سیاسی و تکلیف شرعی ملت‌های مسلمان و دولت‌ها به نفع فلسطین و خسارات اقتصادی مهم به رژیم صهیونیستی و تعطیلی فرودگاهها تا صنعت گردشگری و صنایع نفت و گاز این رژیم از دستاوردهای این جنگ بود.

امام جمعه تبریز افزود: سوریه هم به علت جایگاه سوق‌الجیشی و جایگاهش در جبهه مقاومت، عمق راهبردی ایران محسوب شده و مورد حمایت و توجه ایران انقلابی بوده و خواهد بود.

ارسال نظرات