فرمانده مقاومت بسیج مهریز

فتح الفتوح دیگری در تاریخ ایران اسلامی در راه است

فرمانده مقاومت بسیج مهریز گفت: با حماسه‌ای پرشور از حضور مردم در صحنه انتخابات شاهد فتح الفتوح دیگری در تاریخ ایران اسلامی خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۴۶۰۶۵
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ علی فاتحی ابرقویی در مراسم یادیاران پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) این شهرستان که بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات تا چهار سال مدیریت کشور را و تا ۴۰ سال از فتنه دشمنان بیمه خواهد کرد و برای ما، همانند خرمشهری دیگر است که با حماسه‌ای پرشور از حضور مردم شاهد فتح الفتوح دیگری در تاریخ ایران اسلامی باشیم.

وی افزود: امروز همه چیز ما براساس اسلام نیست، اما حداقل دستاورد انقلاب اسلامی ایران این بود که می‌دانیم موازین اسلامی باید در کشور رعایت شود و اگر کسی رعایت نکرد، مسئول خواهد بود.

فاتحی تصریح کرد: مبنای ما حکومت اسلامی است و در قرآن کریم صریحاً به آن اشاره شده است و در زمان طاغوت اولی الامر نداشتیم و حضرت امام (ره) موفق شد این مهم را برای ملت ایران تحقق ببخشد.

وی در ادامه بیان کرد: در زمان امام حسین (ع) اگر مردم در صحنه بودند، هرگز سیدالشهدا (ع) به مقتل برده نمی‌شد و اهل بیت او را به اسارت نمی‌بردند، تاریخ برای همه ما درس عبرت است که امروز پشتیبان ولایت باشیم و در این مسیر گام برداریم که خدای ناکرده تاریخ تکرار نشود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در پایان، متذکر شد: امروز همه تحت ولایت الهی هستیم و از شئون حفظ این ولایت این است که کارمان رنگ خدایی داشته باشد، حکمران الهی برای خود انتخاب کنیم، در مشکلات به یاری یکدیگر بشتابیم و از مرگ هراسی نداشته و شهادت را راه سعادت بدانیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار