مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

وظیفه شورای نگهبان، نگهبانی از نظام و انقلاب است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی اظهارداشت: وظیفه شورای نگهبان، نگهبانی از نظام و انقلاب است و در بررسی صلاجیت ها به وظیفه خود عمل کرد.
کد خبر: ۹۳۴۶۱۰۳
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱

رستم ممی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: شورای نگهبان به وظیفه اش عمل کرد تا ضعف دولت های غربگرا را پای نظام و ‌انقلاب نگذارند، حال چرا عده معدودی از کوزه در رفته و به مزاجشان خوش نیامده واقعا جای تعجب دارد!

وی ادامه داد: قطعا عدم تمکین بر رای و نظر شورای نگهبان و توصیه های به ظاهر دلسوزانه و حرکت های ساده لوحانه اشعری گونه ،همراهی معاندین و بدخواهان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام ممی زاده اضافه کرد: آری شورای نگهبان به وظیفه قانونی خویش عمل کرد که مردم با حرف ها و وعده های دروغ، مجددا فریب نخورند و بعدا نگویند اگر فلانی بد بود چرا شورای نگهبان تاییدش کرد!

وی گفت: ما هرگز نباید فراموش کنیم که امام خامنه ای مدظله العالی فرمودند؛ «شوراي نگهبان يك صافي است، براي آن كه نگذارد ناخالصي وارد اركان نظام بشود. اين چيزي نيست كه هيچ منصفي بتواند آن را بد بشمارد ... اين نهاد [شوراي نگهبان] لازم است؛ اگر نمي‌بود، ما يقيناً دچار مشكلات بزرگي مي‌شديم».

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی خواستار تغییر وضع موجود بوده و قطعا با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای ،بار دیگر دشمنان و بدخواهان خودشان را مایوس خواهند کرد تا با اتکا بر توان داخلی و بدون چشم داشت به بیگانگان و دشمنان در این پیچ تاریخی حساس به قله های موفقیت و سربلندی اقتصادی و معنوی برسند.

 

ارسال نظرات