دانشگاه آزاد در ایرانشهر در یک فضای آرام، بدون تنش و تشنج در حال فعالیت است

ایرانشهر- فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار گفت: ما از هیچ گونه کمکی برای ارتقا سطح کیفی، خنثی سازی توطئه دشمنان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۳۴۶۱۰۴
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر،  فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ایرانشهر دیدار و گفتگو کرد.

دکتر حسینی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر ضمن خیر مقدم، با قدردانی از فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار بخاطر دلگرمی و حسن نیت نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر، خاطر نشان کرد: افرادی که در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول به خدمت هستند محصول دانشگاه‌ها می‌باشند و این برای ما یک افتخار میباشد.

سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار، مجموعه نظام اسلامی را برآیند بخش‌ها و مجاهدت‌های سربازان آن در سنگر‌های مختلفی تعبیر کرد که در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی در حال انجام است و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هرکسی در لباس و مسئولیتی مشخص، مشغول به انجام وظیفه است که جهت آن به سمت خدمت به کشور، مردم و رضای الهی است.

وی در ادامه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان ایرانشهر در یک فضای آرام، بدون تنش و تشنج در حال فعالیت است و ما از هیچ گونه کمکی برای ارتقا سطح کیفی، خنثی سازی توطئه دشمنان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی دریغ نخواهیم کرد.
ارسال نظرات