مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه چرداول گفت:یک دولت انقلابی و جوانگرا بایستی دارای روحیه جهادی بوده ، خدمت خالصانه و بدون منت بدون محدودیت زمانی و دوراز تشریفات را سرلوحه های برنامه های خودش قرار دهد.
کد خبر: ۹۳۴۶۱۴۵
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزای بسیج، حجت الاسلام رامین ندری "مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه چرداول"  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد : برای مشارکت حداکثری وانتخاب اصلح توسط بسیجیان وسایر اقشار مختلف مردم لازم است اقداماتی از جمله تبیین واقع بینانه از وضعیت موجود ، ارایه راهکارها و تشریح وضعیت مطلوب، تشویق بسیجیان و ایجاد انگیزه در بین آحاد بسیجیان صورت بگیرد.

وی با تاکید بر بصیرت افزایی و روشنگری نسبت به جایگاه نظام مقدس اسلامی و تشریح وضعیت دشمن توسط نخبگان و بسیجیان گفت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ ، تبلیغ چهره به چهره به دور از تعصبات و جبهه گیری ، ارائه فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در قالب کلیپ می تواند در مشارکت حداکثری جامعه در انتخابات نقش مهمی داشته باشد.

حجت الاسلام رامین ندری با اشاره به ویژگی های یک دولت انقلابی اظهار داشت: یک دولت انقلابی و جوانگرا بایستی دارای روحیه جهادی بوده ، خدمت خالصانه و بدون منت بدون محدودیت زمانی  و دور از تشریفات و بروکراسی اداری را سرلوحه های برنامه های خودش قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه یک دولت انقلابی باید در بین مردم بوده ومشکلات آنان را بدون واسطه حل کند گفت :عدالت محوری ، فساد ستیزی ،خودباوری ، اعتقاد به توان داخلی و شعار ما می توانیم ، التزام به قانون اساسی و ولایت فقیه باید جزء لانیفک دولت انقلابی و پای کار باشد.

وی استفاده از خرد جمعی و نظر کارشناسان ، دوری از شعارگرایی و تبلیغات دروغین ، رعایت حق الناس  ،داشتن تخصص و تعهد ، دوری از  قدرت طلبی و ایجاد دوقطبی در جامعه را از ویژگی های بارز دولت انقلابی مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) برشمرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه چرداول با تاکید بر آگاهی بخشی به مردم وبسیجیان وبخصوص نسل جوان در خصوص انتخاب فرد اصلح اظهار داشت : یک فرد اصلح بایستی دارای حسن سابقه و مقبولیت در بین جامعه ، کار آمد و اهل عمل، مومن، متعهد، عملگرا،  دارای روحیه جهادی و بدور از قدرت طلبی و اختلاف افکنی بوده باشد.

وی در پایان گفت : رئیس جمهور باید با مشکلات مردم و جامعه آشنا بوده ، در بین مردم حضور فیزیکی داشته باشد، اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام و مبانی فکری انقلاب اسلامی داشته ، همچنین به ظرفیت های داخلی و منابع انسانی و بخصوص جوانان اعتقاد و اعتماد داشته باشد.

 

ارسال نظرات