مشارکت در انتخابات، دفاع از انقلاب و تقویت نظام در مقابل دشمنان است

شاهرود_ فرمانده سپاه شاهرود گفت:مشارکت در انتخابات یعنی دفاع از انقلاب اسلامی و تقویت نظام در مقابل دشمنان است و باید تلاش کرد همگان را به مشارکت دعوت کرد.
کد خبر: ۹۳۴۶۲۱۲
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
به گزارش خبرنگار بسیج، گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود به میزبانی پایگاه امام هادی (ع) در مسجد ابوالفضل (ع) برگزار شد.
در این گردهمایی مهیار یونس آبادی فرمانده حوزه به توجیه برنامه‌های ابلاغی پایگاه‌ها پرداخت و در ادامه مجتبی داورپناه مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه به بیان توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های مجازی و اجرای پویش‌ها در این فضا با توجه به برنامه‌های ابلاغی پرداخت.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در این نشست با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انجام شده در سطح پایگاه‌ها با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور در انتخابات و انتخاب اصلح اظهار کرد: شورای نگهبان احراز صلاحیت کاندیدا‌ها را مورد بررسی و عده‌ای را معرفی کرد و این دلیل بر عدم صلاحیت دیگران و عدم شایستگی‌های آنان نیست و باید از شورای نگهبان دفاع کرد و نباید گذاشت که این شورا توسط معندین و دشمنان نظام تضعیف شود چرا که امام راحل و رهبری انقلاب بر جایگاه رفیع این نهاد تاکید و حمایت از این نهاد را تکلیف می‌دانند.
وی با بیان اینکه حضور در انتخابات خود نشان از قوام و دوام انقلاب اسلامی دارد گفت: مشارکت در انتخابات یعنی دفاع از انقلاب اسلامی و تقویت نظام در مقابل دشمنان است و باید تلاش کرد همگان را به مشارکت دعوت کرد.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به ویژگی‌های کاندیدای اصلح توسط مقام معظم رهبری بر ساده زیستی و دولت جوان انقلابی و جهادی و تحقق عدالت اجتماعی و کمک به قشر محرومین جامعه تصریح نمود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار