خبرهای داغ:
شاهرود_معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شاهرود گفت: تسهیلات اشتغالزایی در سال ۱۳۹۹ به ۳۲ نفر از بهبودیافتگان از اعتیاد پرداخت شده است
کد خبر: ۹۳۴۶۲۱۵
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
بهبودیافتگان اعتیاد در شاهرود ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات گرفتندبه گزارش خبرگزاری بسیج؛ مسعود جهانسیر با بیان اینکه ۷ مرکز بهبودی اقامتی میان مدت وابستگی به مواد مخدر در شهرستان شاهرود وجود دارد؛ افزود:در سال گذشته ۹۸۳ نفر در این مراکز پذیرش شده و تحت درمان قرار گرفتند.
مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود ادامه داد: ۲ مرکز سرپائی درمان اعتیاد و یک مرکز کاهش آسیب در شهرستان به ۶۴۰ نفر در سال ۱۳۹۹ ارائه خدمت کردند.
جهانسیر بیکاری را یکی از دلایل اعتیاد عنوان کرده و افزود:بیکاری و اعتیاد دو عامل تقویت کننده یکدیگر بوده و رابطه‌ای دو طرفه با یکدیگر دارند. هم بیکاری می‌تواند به اعتیاد بینجامد و هم اعتیاد می‌تواند منجر به بیکار شدت فرد بشود.
وی تصریح کرد:در راستای کمک به اشتغال معتادان بهبود یافته، در سال گذشته مبلغ ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی و کارفرمایی به ۳۲ نفر پرداخت شده است.
مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود اضافه کرد: در سال گذشته ۲۹۲ میلیون ریال یاری برگ در بین ۱۳۲ نفر از معتادان بی بضاعت که قصد درمان داشتند، توزیع شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها