زنان در مسیر عقلانیت تحول ساز هستند/ باید از موضع اقتدار با دنیا سخن بگوییم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانوان در مسیر تمدن اسلامی و عقلانیت تحول‌ساز جامعه هستند، گفت: باید با انتخاب درست مانع انتخاب طمع‌کارانی شد سیاست را ابزاری برای ثروت می‌دانند.
کد خبر: ۹۳۴۶۲۵۱
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سارا فلاحی ظهر امروز در نشست سیاسی و روشنگری بانوان استان گیلان در سالن اجتماعات بانک صادرات گیلان با اشاره به اهمیت مشارکت بانوان در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: بانوان اگر به جایگاه خود آشنا شوند اجازه نمی‌دهند تا ابزاری برای مردان باشند چرا که زنان هویت مستقل بوده و می‌توانند تمدن ساز باشند.

وی با بیان اینکه بانوان در مسیر تمدن اسلامی و عقلانیت تحول‌ساز جامعه هستند، گفت: افرادی بعضا وارد عرصه سیاست می‌شوند که آن را صرفاً ابزاری برای مطامع خود می‌دانند، لذا باید با انتخاب درست مانع انتخاب طمع‌کارانی شد سیاست را ابزاری برای ثروت می‌دانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قدرت به دو بخش مهم در عرصه سیاست تقسیم می‌شود، بیان کرد: قدرت به دو بخش رسیدن به قدرت یا قدم گذاشتن در مسیر عدالت تقسیم می‌شود، ولی متأسفانه برخی از خواص انتخابات را وسیله‌ای برای رسیدن به مطامع جناحی و اشرافیت می‌دانند.

فلاحی با انتقاد از برخی رانت‌خواری‌ها در عرصه اقتصاد کشور افزود: رانت‌خواری به مرکز اقتصاد رسوخ کرده و باید جلوی آن توسط حرکتی جهادی و توسط افراد انقلابی گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه بانوان باید خود را به قربانگاه دفاع از ولایت و نظام ببرند، تصریح کرد: خاورمیانه هم مرکز ثروت است و هم مرکز بحران، بنابراین ما همیشه در بحران هستیم و اگر حواسمان نباشد قافیه بازی را خواهیم باخت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی دشمن جمهوری اسلامی را دشمنی درونی دانست و گفت: اساس نظام بین‌الملل قدرت است و ما باید بتوانیم از موضع اقتدار با دنیا سخن بگوییم و این اقتدار توسط مردم اتفاق می‌افتد.

فلاحی با بیان اینکه امروز تلاش دشمن بر تسلط بر اذهان مردم و سبک زندگی مردم شده است، تصریح کرد: برخی‌ها پشت انقلاب پنهان‌شده و از پرستیژ و نام و مال انقلاب می‌خورند و به‌جای اینکه سپر انقلاب باشند انقلاب را سرخود کرده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جناح‌ها باید دعوا‌های جناحی خود را بر سر میز مذاکره ببرند، افزود: در کشور برخی اختلافات جناحی وجود دارد در حالی که دعوا‌های سیاسی نباید اختلافات خود را رسانه‌ای کنند.

فلاحی با اشاره به اینکه بسیاری از نا امیدی‌های مردم ناشی از رفتار نامزد‌ها در مناظرات انتخاباتی است، بیان کرد: امروز همه به نام انقلاب فهم خود از منافع ایران را اصل می‌دانند و به‌جای توجه به منویات راهبردی رهبری که یک دنیا به قدرت او اعتراف می‌کند قدم می‌زنند.

وی با درخواست از مسؤولان در خصوص دوری از اختلافات داخلی و رسانه‌ای کردن آن تصریح کرد: امروز استکبار به دنبال دعوا‌های درونی ایران است تا استراتژی خود یعنی اختلافات درونی را اجماع علیه مردم به‌مانند و سیاست‌مداران باید مراقب این امر باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تلاش‌های عده‌ای برای دریافت حکم ستادی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسی که امروز برای کسب حکم رئیس ستادی دست‌وپا بزند فردا در مسئولیت نیز دچار مشکل خواهد بود و این خطرناک است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار