خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان قزوین؛

انتخابات، مظهر اراده ملت است

سرهنگ طاهرخانی گفت: انتخابات مظهر اراده ملت است و حضور حداکثری در انتخابات از خواسته‌های مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۹۳۴۶۲۶۸
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛ در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج کارگری و مدیران شرکت ها، در شرکت آلومتک گفت: حفظ نظام از اوجب واجبات است و نظام جمهوری اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات قوام پیدا می کند، همان گونه که سردار دلها بیان کرده؛ جمهوری اسلامی حرم است و هرکس از نظام دفاع کند مدافع حرم است.

وی گفت: دو مولفه در انتخابات مهم است، ابتدا حضور حداکثری و بعد انتخاب اصلح بر مبنای شاخص های امامین انقلاب و حضور حداکثری و مشارکت بالا در این انتخابات از خواسته‌های مقام معظم رهبری و موجب تقویت کشوراست.

سرهنگ طاهرخانی در ادامه بیان کرد: اختلاف سلیقه، دیدگاه‌های مختلف سیاسی و حتی تفسیرهای متفاوت از قانون از مؤلفه‌های جامعه پویای اسلامی است به شرط آنکه از دایره تقوا و حاکمیت قانون خارج نشود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز افزود: شورای نگهبان قانون اساسی کشور به عنوان یکی از ارکان مهم در کشورمان پیشینه‌ای تاریخی دارد و تاختن به اصل این شورا ضربه جبران ناپذیری به کشور و مصالح ملی در دراز مدت خواهد زد و به فرموده مقام معظم رهبری، خداوند از افرادی که از روی عداوت با شورای نگهبان دشمنی می‌کنند نخواهد گذشت.

وی با اشاره به اینکه خالی نمودن صحنه انتخابات آسیب جدی به کشور و دستاوردهای آن می‌زند عنوان کرد: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی آثار فراوانی از جمله مصونیت و بالا بردن اعتبار و جایگاه بین المللی برای کشورمان به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر اراده ملت است گفت: حضور حداکثری و مشارکت بالا در این انتخابات از خواسته‌های مقام معظم رهبری است و انتظار می‌رود مردم با حضور پرشور در انتخابات از این حق سیاسی خود در کمک به مقبولیت دولت آینده و اعتبار و اعتلای کشور استفاده کنند.

سرهنگ طاهرخانی گفت: در عرصه انتخابات، تقوای سیاسی از سوی کاندیداها رعایت شود و مبادا برای کسب رأی سیاه نمایی شده و یا وعده‌های خلاف واقع داده شود.

سرهنگ طاهرخانی افزود: افراد اثرگذار جامعه از حضور در مساجد غفلت نکنند تا دیگران از این رفتار آنها الگو برداری کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در پایان همگان را به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات پیش رو و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب دعوت کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار