نظری گفت:اگر انتخابی هوشمندانه داشته باشیم و دولتی جوان و انقلابی در راس قوه مجریه قرار گیرد، سه قوه با هماهنگی و تعامل بهتر با یکدیگر به اهداف متعالی کشور و انقلاب دست می یابند
کد خبر: ۹۳۴۶۲۷۴
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛ «علیرضا نظری» رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی و نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی،در جمع پاسداران سپاه خمین گفت:انتخابات تجلی حضورمردم درصحنه اصلی دفاع ازانقلاب است، باوجود همه دسیسه های دشمنان در 43 سال اخیر ، این مردم فهیم ایران بودند که مردانه و شجاعانه در برابر همه شیطنت ها و کینه توزی ها ایستادند و از انقلاب و آرمان های خود پاسداری نمودند . 

وی افزود:مجلس شورای اسلامی در ماه های اخیر تمام تلاش خود را مصروف به کاهش مشکلات و آلام مردم نموده است و نمایندگان مردم همواره با مردم و در کنار مردم حضور داشتند و از نزدیک در جریان مسائل مختلف کشور قرار داشته اند .

نظری ادامه داد: امروز هم که زمان انتخاب است، باید نسبت به انتخاب خود آگاه باشیم و نصایح و رهنمود‌های رهبری را مدنظر قرار دهیم و فردی را انتخاب کنیم که  برای رضای خدا ، خدمت به جامعه و خدمت به مردم قدم بردارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی و نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی درپایان تصریح نمود:مجلس ، عصاره ملت است و رئیس جمهور منتخب مردم نیز باید از جنس مردم و با مردم باشد و در جهت تحقق خواسته ها و نیازهای برحق مردم تلاش نماید . اگر انتخابی هوشمندانه داشته باشیم و دولتی جوان و انقلابی در راس قوه مجریه قرار گیرد ، سه قوه با هماهنگی و تعامل بهتر با یکدیگر به اهداف متعالی کشور و انقلاب دست می یابند . لذا  باید مردم را به حضور حد اکثری از یک طرف ، و انتخاب هوشمندانه از طرف دیگر  ترغیب نماییم . 

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات