خبرهای داغ:

به کارگیری روش‌های نوین آموزشی در مدارس کوثر آذربایجان غربی

کد خبر: ۹۳۴۶۳۰۳
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲

 حسین وفاکار امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه از به کارگیری روش‌های نوین آموزشی در مدارس زیرپوشش خبر داد و اظهار کرد: این مجموعه نهادی غیردولتی است که تمام همت خود را معطوف به تربیت فرزندان در تراز انقلاب اسلامی و کادر 50 ساله دوم نظام کرده است، و در این راستا با هدف نیل به اهداف خود از روش‌های نوین آموزشی نیز بهره می‌گیرد.

 وی با بیان اینکه، مسئولان این مجموعه در تلاش هستند که برای ایجاد و اداره مدارس دولتی و غیردولتی اهتمام کنند، ادامه داد: از مقطع پیش دبستانی تا متوسطه دوم در سراسر کشور با اولویت مناطق مسئولیتی، مأموریتی و محروم به حفاظت و تداوم ارزش های انقلاب اسلامی در نسل های بعدی پرداخته می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای تربیت دانش آموزان و مربی معلم های با صفات منطبق بر ارزش های موسسه، ایجاد مدارس الگو در همه ارکان اصلی نظام تعلیم و تربیت کشور مانند دانش آموز، معلم، مربی، محتوا، فضا و مکان، خانواده، قواعد و مقررات ور… با اجرای سند تحول بنیادین اموزش و پرورش از جمله اهدافی است که دنبال می شود.

وفاکار بر لزوم تلاش در راستای راه اندازی و اداره مدارس در تراز انقلاب اسلامی تاکید و خاطرنشان کرد: برای اینکه منویات رهبر معظم انقلاب در جامعه نهادینه شود، لازم است که نسل جدید در مدارس تراز انقلاب اسلامی تعلیم ببینند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار