به منظور تحقق شعار سال برگزار شد؛

دومین اردوی جهادی با طعم خدمت در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج

به منظور تحقق شعار سال اردوی جهادی تخصصی و بازدید کارگاه تولیدی البسه در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج همچنین یک گارگاه تولید آب سردکن در مختار شهر یاسوج زنی انجام شد.
کد خبر: ۹۳۴۶۳۷۹
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس به مناسبت گرامی‌داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر میز خدمت جهادی و خدمت تخصصی با همکاری سازمان بسیج ادارات و کارمندان، سازمان بسیج کارگری و کارخانجات در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج برگزار شد.

 تندپور مسئول بسیح ادارات استان در این برنامه گفت:با توجه به اینکه هدف سازمان بسیج ادارات و کارمندان و سازمان بسیج کارگری استان کمک به کارآمدی نظام اداری کشور و بهبود معیشت مردم و کمک به رونق تولید و به حرکت در آوردن چرخه تولید در استان بوده به همین مناسبت در سال ۱۴۰۰ اولویت کاری این ۲ سازمان اجرای میز خدمت تخصصی در راستای نام‌گذاری سال و برای کمک به حرکت درآوردن چرخه تولید در استان است.

 مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه فتح استان در بازدید از شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج افزود: بر این باور هستیم که هیچ کارخانه و کارگاه تولیدی نباید تعطیل باشد و با کمک به کارگاه های زود بازده می توان چرخ تولید در استان را به حرکت در آورد و عاملی جهت ایجاد اشتغال در بین جوانان را فراهم کرد.

 ارژنگ تند پور گفت: می‌توان با هم‌ افزایی، همکاری و تعامل دستگاه‌های مربوطه مشکل کارگاه‌های تولیدی استان را رفع کرد.

 گفتنی است اعضای این اردوی جهادی تخصصی از یک کارگاه تولیدی البسه در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج و از یک کارگاه تولید آب سردکن در روستای مختار شهر یاسوج بازدید کردند.

 در این بازدید مصوب شد که کارگاه یا کارفرمای تولیدکننده البسه بیمارستانی باید محل کارگاه را با نظر مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی آماده بکار کنند همچنین مجوز تولید از طریق دانشگاه علوم پزشکی پیگیری و صادر شود و بعد از صدور مجوز گارگاه شروع به تولید کند.

گفتنی است در این میز خدمت جهادی مدیرعامل صندوق کار آفرین، مدیرعامل بانک آینده، کارشناس صنعت و معدن، معاون دانشگاه علوم پزشکی، معاون غذا و دارو دانگشاه علوم پزشکی و مسئول بسیج صنعتی سپاه فتح حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار