فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول خبر داد:
در راستای کمک به محرومین سپاه ناحیه چرداول با همکاری کمیته امداد امام خمینی اقدام به اجرای طرح حامیان ایتام نموده بطوریکه بعضی از بسیجیان و کارکنان اقدام به تحت پوشش قرار دادن یک نفر از فرزندان ایتام نموده اند.
کد خبر: ۹۳۴۶۳۸۲
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ هدایت سلیمانیان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول ضمن تاکید بر ادامه این طرح خیر خواهانه و جهادی، اظهار داشت: یکی از مواردی که در دین اسلام به آن سفارش زیادی شده است، کمک و دستگیری از ایتام است و در این راستا، افرادی که بضاعت مالی دارند می توانند کنند در این امر خیر سهیم باشند.

سرهنگ هدایت سلیمانیان در ادامه افزود : در راستای کمک به ایتام و نیازمندان سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)طی طرح حمایت از ایتام، افراد و خانواده هایی که بضاعت مالی داشته را شناسایی و با تماس با آنها و توضیح طرح مذکور، آنها را به عنوان حامی فرزندان یتیم در سطح شهرستان معرفی کرده اند.
 
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول خاطر نشان کرد که در این راستا تاکنون ۱۰۵۸ فرد حامی شناسایی شده که از نظر مالی با پرداخت مبالغی نقدی در حد معمول از ایتام حمایت کنند. 
 
سرهنگ هدایت سلیمانیان در پایان خاطر نشان کرد: خدمت به نیازمندان یکی از اولویت های اصلی سپاه است و این خدمات از راههای مختلف ازجمله کمک مومنانه و توزیع بسته های حمایتی وپخش ماسک و مواد ضدعفونی و ساخت مسکن برای محرومین در مناطق محروم خدمت رسانی می کنند .
ارسال نظرات