خبرهای داغ:
همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تحولات امروز در فلسطین و سوریه حاصل زحمات شهید «سلیمانی»‌ها و «حجازی»‌ها است.
کد خبر: ۹۳۴۶۴۰۲
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
تحولات امروز در فلسطین و سوریه حاصل زحمات شهید «سلیمانی»‌ها و «حجازی» هاستبه گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی بابایی صبح امروز در جمع پاسداران و سربازان سپاه انصار الحسین (ع) ضمن گرامیداشت چهلمین روز درگذشت سردار «حجازی» اظهار داشت: سردار  «حجازی» تمام تلاش خود را در سپاه انجام داد و مزد تلاش‌های خود را گرفت به طوری که تحولات امروز در فلسطین و سوریه حاصل زحمات شهید «سلیمانی»‌ها و «حجازی»‌ها است.

وی گفت: ملت ایران از معابر و گردنه‌های مختلفی عبور کرده است که سخت‌ترین آن تحریم بوده و ان شاءالله به پیروزی خواهد رسید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مشکلات امروز کشور ما صرفاً به خاطر تحریم نیست بلکه بخش اعظم مشکلات ناشی از بی‌مدیریتی و ناکارآمدی است.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: در سال ۸۸ حدود ۸۰ درصد از مردم ما در انتخابات شرکت کردند که پیروزی بزرگی برای ملت ایران محسوب می‌شد، اما با فتنه‌ای که رخ داد این پیروزی به کام ملت ما تلخ شد.

حاجی بابایی ضمن تاکید بر بحث نفوذ گفت: نفوذ از زمان نزول اولین آیات بر پیامبر عظیم الشان (ص) وجود داشته و تا به امروز نیز ادامه دارد.

وی افزود: ما در انتخابات ۲۸ خرداد ماه نیازمند یک حضور پرشور مردم از سلایق و جناح‌های مختلف در پای صندوق‌های رأی هستیم که منجر به عزت و سربلندی ایران شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولین ما نباید یک قدم جلوتر و یا عقب‌تر از رهبر انقلاب باشند، عنوان کرد: همچنین کسانی که مسئولیتی را در نظام جمهوری اسلامی قبول می‌کنند نباید رفاه طلب باشند و در دوران مسئولیت خود به فکر جمع‌آوری مال ومنال دنیا شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات