علی لریان

نشست بصیرتی کارکنان سپاه شهرستان بوشهر

نشست بصیرتی کارکنان سپاه شهرستان بوشهر با سخنرانی دکتر فیروز کوهی عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) در سالن آمفی تئاتر سپاه شهرستان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۶۴۳۷
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،دکتر فیروز کوهی در این نشست گفت:محافظه کاری برخی آقایان برای نظام باعث ایجاد چالش شده است.

ایشان در ادامه با اشاره تایید و رد صلاحیت های شورای نگهبان گفت:اقدام شورای نگهبان یک اقدام بسیار لازم برای احیای انقلاب و طبق قانون صورت گرفته است و برای اولین بار نظر شورایی را لحاظ کرده اند.

دکتر فیروز کوهی افزود: ثابت کردیم کردیم مردم سالار دینی با دموکراسی فرق دارد.الگوی انقلاب اسلامی مردم سالاری دینی است و شورای نگهبان بر این شاخص ها می باشد.

دکتر فیروز کوهی در ادامه با اشاره به موضوع فلسطین گفت:شیعه در حال حاضر به هر جایی که رسیده است می تواند از خود دفاع کند و اگر خلاف این امر بود دچار شرایط سخت تر می شد.تدابیر حاج قاسم در غزه و نوار غزه به صورت 360 کیلومتر تونل  یکی از دلایل اصلی پیروزی فلسطین بر رژیم صهیونیستی بود.

در پایان عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت:لیبرال دموکراسی غربی همیشه شبکه خود را در ایران تقویت کرده است و دقیقا آمریکایی ها این نگاه را به افراد خود در انقلاب اسلامی داشته و دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار