خبرهای داغ:
گرامیداشت هفته بسیج عشایری و سالروز آزادسازی خرمشهر ؛

ساخت خانه عالم در شهرک کرناچی کرمانشاه با هزینه ای بالغ بر 450 میلیون تومان

ساخت خانه عالم در شهرک کرناچی کرمانشاه با هزینه ای بالغ بر 450 میلیون تومان به همت سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه و با همکاری بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و حمایت و تلاش گروه‌های جهادی .
کد خبر: ۹۳۴۶۴۶۴
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج عشایری از کرمانشاه ؛  به مناسبت  گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت هفته بسیج عشایری، سپاه ناحیه عشایری  استان کرمانشاه با همکاری بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و حمایت و تلاش گروه‌های جهادی ، خانه عالم در محله کرناچی که یکی از محله های جامعه هدف طرح کرامت است با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه ، جانشین فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان و جمعی از مسئولین افتتاح گردید.

سرهنگ محسن دارابی جانشین فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه در این مراسم  گفت: برای این پروژه بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی و جهادسازندگی سپاه و همچنین قرارگاه جوادالائمه هزینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که ماموریت و رسالت سپاه، خدمت رسانی به اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه است افزود :  این محله به واسطه جمعیت قابل قبول و استعدادهای فراوانی که دارد به واقع مستعد ایجاد یک خانه عالم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار