خبرهای داغ:
افتتاح اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شاهین شهر با مساعدت بسیج و سپاه راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۳۴۶۴۶۶
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، اولین مرکز واکسیناسیون شاهین شهر با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، معاونت بهداشت و درمان ناحیه و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه، معاون فرماندار و تنی چند از مسئولان افتتاح شد.

در ابتدای برنامه دکتر پارسا رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با افتتاح این مرکز ظرفیت تعداد تزریق روزانه واکسن از ۳۰۰ دوز به بیش از ١٠٠٠ دوز واکسن در روز می‌رسد و همچنین سهمیه واکسن شهرستان بر اساس اولویت گروه‌های هدف و جمعیت شهرستان از استان در حال تامین شدن می‌باشد.

پارسا در ادامه افزود: در روز‌های آینده شاهد افزایش تزریق در شهرستان خواهیم بود به همین منظور برای آسایش رفاه و سرعت واکسیناسیون در شهرستان علاوه بر ظرفیت شبکه بهداشت از نیرو‌های داوطلب بسیجی و هلال احمر که دوره‌های لازم را سپری کردند و موفق به اخذ مدرک شده اند استفاده می‌گردد.

وی از ورود ۱۲۶۵۷ دوز واکسن نوبت اول و ۲۷۰۲ دوز واکسن نوبت دوم به شهرستان خبر داد و افزود از این تعداد واکسن تحویلی ۷۳۰۴ دوز واکسن نوبت اول و ۸۲۸ دوز واکسن نوبت دوم به گروه‌های هدف تزریق شده است که تا امروز درصد پوشش واکسیناسیون سالمندان ۷۹_۷۵ سال ۵۳/۷ درصد و سالمندان بالای ۸۰ سال ۶۶ درصد می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها