برگزاری نهضت روشنگری پایوران سپاه ناحیه دامغان

نهضت روشنگری پایوران و سربازان سپاه ناحیه مقاومت بسیج دامغان در محل حسینیه شهدای گمنام سپاه ناحیه دامغان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۶۵۲۹
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ نهضت روشنگری پایوران و سربازان سپاه ناحیه مقاومت بسیج دامغان در محل حسینیه شهدای گمنام سپاه ناحیه دامغان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

علی اکبر علیزاده نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بینش دارند و زمانی که به تاریخ نگاه میکنیم، با عزل بنی صدر مردم به شهید رجایی که فردی مومن و انقلابی بود رای دادند و منافقین نتوانستند حضور او راتحمل کنند لذا او را ترور کردند و شهید رجایی تنها نزدیک به ۳۰ روز رییس جمهور بود و مردم بعد از ایشان یک فرد بهتر را که آیت الله خامنه ای بود انتخاب کردند.

وی افزود: منافقین باعث آشوب و درگیری در کشور بودند و به محض اینکه یک دولت مکتبی سرکار آمد آنها مجبور به ترک صحنه شدند و به عراق رفته و تمام مملکت آرام شد.
ایشان با اشاره به اینکه بیشترین رشد اقتصادی در کشور مربوط به دوران دفاع مقدس بود گفت: این نتیجه یک انتخاب درست تاریخی بود.

او ادامه داد: امام خمینی(ره) یازده بار از کلمه لیبرال در سخنرانی ها استفاده کرده است که ده بار آن بعد از پذیرش قطعنامه است و  ایشان تذکر دادند که مراقب باشید انقلاب دست لیبرال ها و غربگرا ها نیافتد.
 علیزاده ضمن اشاره به فعالیت های مجلس انقلابی افزود: از جمله قوانین تصویب شده میتوان به قانون استقلال بانک مرکزی اشاره کرد که باعث ثبات تصمیم گیری و عدم دخالت دولت خواهد شد و البته جزئیات آن باید بررسی شود. قانون دیگری که به تصویب رسید سهیم شدن خود کشاورزان در قیمت گذاری محصولات بود که باعث کمک به کشاورزان و دیده شدن زحمت های آنها خواهد شد.
در ادامه ایشان افزودند: زمانی که رئیس قوه قضائیه وارد میدان می شود و ۱۲۰۰ کارخانه را به تولید باز می گرداند، در حالی که ۵۳ درصد از کارخانجات تعطیل یا بازده کمی دارد به معنای آن است که کسی نیست کارها را پیگیری کند.
وی افزود: کشور ما ابرقدرت است ولی به دلیل عدم حضور دولت مومن انقلابی نمیتوانیم از این قدرت استفاده لازم را ببریم. برای نمونه زمانی که در غزه و فلسطین پیروزی هایی کسب شد، رهبران جنبش های منطقه به مقام معظم رهبری نامه نوشته و به ایشان تبریک گفتند و یا بعد از نابودی داعش رئیس جمهور سوریه به مقام معظم رهبری نامه نوشت و تشکر کرد و اینها نشانه قدرت کشور ما ایران است.
ایشان ضمن بیان این نکته که دشمن به دنبال دوقطبی سازی است افزود: بعضی ها بحث تقابل و تعامل را مطرح می کنند در حالی که انقلابیون به دنبال تقابل نبوده و نیستند و با تمام دنیا به غیر از اسرائیل رابطه دارند.
ایشان با بیان اهمیت انتخابات گفت: باید سعی شود علاوه بر بیان صحبت های موافق و مخالف از درگیری جلوگیری شود و به جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی از فضای مجازی بیشتر استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار