خبرهای داغ:
گروه جهادی شهید حججی بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان و بنیاد حامیان دانشگاه کاشان برای انجام طرح‌های جهادی و محرومیت زدایی اعم از طرح خانه های مطهر اعلام همکاری کردند.
کد خبر: ۹۳۴۶۵۳۸
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه بسیج دانشجویی سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان، جواد پورپیرعلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان و جمعی از دانشجویان با حضور در جلسه هفتگی بنیاد حامیان دانشگاه کاشان، نحوه تعامل و تفاهم و انجام پروژه‌های مشترک بین ناحیه مقاومت بسیج کاشان، بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان و بنیاد حامیان دانشگاه کاشان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

در این نشست دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان با تقدیر از اهتمام بسیج دانشجویی در انجام کمک های مومنانه و حضوردر اردوهای جهادی، برخی شاخص‌های فعالیت‌های جهادی را بر شمرد و برای انجام همکاری‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی گروه‌های مختلف آموزشی در این اردوها و اجرای طرح های عمرانی، آموزشی و فرهنگی، اعلام آمادگی کرد.

جواد پور پیرعلی نیز گزارشی از نحوه اجرا و انجام و برنامه‌های آینده طرح خانه‌های مطهر (ساخت 30 باب حمام و سرویس‌های بهداشتی در خانه‌های روستایی منطقه برزک کاشان) توسط گروه جهادی شهید حججی دانشگاه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج کاشان و کارفرمایی بنیاد حامیان دانشگاه ارائه کرد.

در این نشست اعضای بنیاد حامیان با تشکر از زحمت جهادی دانشجویان عزیز، برای همراهی با ایشان اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها