مدیرکل کمیته امداد البرز:

اعطای وام دانشجویی به دانشجویان شهریه پرداز مورد حمایت کمیته امداد البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: صندوق رفاه دانشجویان ضمن تسهیل درضمانت وام، به دانشجویان شهریه پرداز مورد حمایت کمیته امداد البرز وام پرداخت می کند.
کد خبر: ۹۳۴۶۵۷۶
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به پیگیری ها و تعاملات انجام شده در زمینه رفع کسری شهریه دانشجویان گفت: در راستای اجرای مفاد مندرج در تبصره 9 قانون بودجه احقاقیه، مقرر شد صندوق رفاه دانشجویان ضمن تسهیل در ضمانت وام برای مددجویان این نهاد، نسبت به اعطای وام به دانشجویان مورد حمایت به میزان کسری شهریه دانشجویی (مابه التفاوت شهریه پرداختی از سوی امداد به دانشجو) اقدام کند.

اعطای وام دانشجویی به دانشجویان شهریه پرداز مورد حمایت کمیته امداد البرز

وی با اشاره به اینکه اعطای وام دانشجویی به دانشجویان مورد حمایت شامل معیشت بگیرعادی، تبصره 14 و تک خدمتی تحصیلی است، بیان کرد: دانشجویان و طلاب مددجوی مورد حمایت به منظور تکمیل اطلاعات تحصیلی خود جهت دریافت وام شهریه دانشجویی به سامانه حوزه فرهنگی و آموزش این نهاد مراجعه کنند. دانشجویان و طلاب مورد حمایت این نهاد می توانند به منظور تکمیل اطلاعات تحصیلی ترم جاری و مانده شهریه قابل پرداخت به سایت farhangi.emdad.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها