خبرهای داغ:

عیسی زاده مهمان میز مطالبه‌گری دانشجویان آذربایجان‌غربی

همایش از مجلس شورای ملی تا مجلس شورای اسلامی با حضور مهدی عیسـی‌زاده نماینده مردم میاندوآب توسط بسیج دانشجویی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۶۵۹۵
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، همایش از مجلس شورای ملی تا مجلس شورای اسلامی با حضور مهدی عیسـی‌زاده نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ و حمیـد بالایـی جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور و جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های آذربایجان‌غربی در سالن جلسات دوم آذر ناحیه بسیج دانشجویی استان برگزار شد.

در ابتدای مراسم حمیـد بالایـی جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور، گفت: تفاوت ذاتی که بین مجلس شورای ملی و اسلامی وجود دارد به یک رهیافت مبنا محور به نظریه های پشتیبانی این دو ساختار بر می گردد.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: مجلس شورای ملی مبتنی بر نظریه لیبرال دموکراسی دریک نظام سلطه محور با پادشاهی فرد محور است.

وی افزود: اما مجلس شورای اسلامی مبتنی بر نظریه مردم سالاری دینی منبعث از مبانی ارزش های اسلامی ذیل اندیشه و ساختار ولایت است.

در ادامه جلسه، عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در گفتمان انقلابی و ولایی واژه هایی به نام نمی توانیم و ناامیدی معنی ندارد، در اوایل شکل گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ما حتی سلاح و مهمات نداشتیم، ولی امروز با تکیه بر شعار ما می توانیم جزو تولید کنندگان برتر موشک های بالستیکی در سطح جهان هستیم.

عیسی زاده تصریح کرد: حوزه آموزش و پرورش اولویت مجلس شورای اسلامی است و در این زمینه هم اقداماتی از جمله به کارگیری حق التدریسی ها و استفاده از ظرفیت دانشگاه های فرهنگیان برای آینده، انجام شده است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: یقینا استفاده کردن از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان می تواند بر آینده کشور تاثیر بسیار مثبتی بگذارد؛ به همین دلیل مجلس شورای اسلامی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نگاهی ویژه ای به این مسئله دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات