مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد:

سفر وزیر ارتباطات به یزد/ تمام روستاهای استان از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان یزد در آیین دسترسی روستاهای این استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۶۶۶۸
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمدرضا پاکدل گفت: محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در ادامه افتتاح پروژه‌های ارتباطی روستایی کشور، دوشنبه ۱۰ خردادماه با سفر به استان یزد، در جشن دسترسی روستا‌های این استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت شرکت می‌کند.

وی ادامه داد: وزیر ارتباطات در این سفر پروژه‌های روستا‌های شهرستان اردکان و بخش مرکزی شهرستان بافق را به‌صورت ویدیو کنفرانس افتتاح می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد عنوان کرد: آذری جهرمی در ادامه سفر یک روزه خود به استان یزد از کارخانه کابل‌های مخابراتی شهید قندی بازدید و طرح‌های جدید تولیدی این کارخانه را نیز رونمایی می‌کند.

پاکدل گفت: روستا‌های خواص کوه و فخرآباد بخش عقدا شهرستان اردکان از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) به عنوان آخرین روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و شبکه ملی اطلاعات در دسترس همه روستا‌های استان یزد است.
ارسال نظرات