با حضور فرمانده سپاه فجر فارس و مسئولین استانی انجام شد:

کلنگ زنی پروژه مسکن شهرستان مرودشت در قالب اقدام ملی

آیین کلنگ زنی پروژه مسکن شهرستان مرودشت در قالب اقدام ملی با حضور سرادر بوعلی فرمانده سپاه فجر، و سایر مسئولین استانی و شهرستانی و کارکنان سپاه ناحیه مرودشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۶۶۷۴
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیین کلنگ زنی پروژه مسکن شهرستان مرودشت در قالب اقدام ملی با حضور سرادر بوعلی فرمانده سپاه فجر، استاندار فارس، نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان مرودشت و سایر مسئولین شهرستان و کارکنان سپاه ناحیه مرودشت برگزار شد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در حاشیه این مراسم گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۴۷۱ مترمربع با زیربنای ۳۶ هزار مترمربع مسکونی و ۶۰۰ متر مربع زیربنای تجاری و فرهنگی در قالب ساخت ۱۹۲ واحد مسکونی در شهر مرودشت احداث خواهد شد.

وی افزود: عملیات اجرایی این واحدهای مسکونی در قالب ۸ بلوک ساختمانی ۶ طبقه آغاز شده است. و اعتبار مورد نیاز تکمیل این پروژه ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

در ادامه استاندار فارس با بیان اینکه عملیات اجرایی ۲ هزار و ۸۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در ماه های اخیر توسط سپاه فجر این استان در فارس آغاز شده،گفت: ۸ پروژه اقدام ملی مسکن در سطح این استان توسط سپاه فجر در حال ساخت است.

وی در ادامه گفت: با همت اداره کل راه و شهرسازی استان ،شهرداری مرودشت و استانداری فارس تغییرکاربری اراضی مورد نیاز ساخت این مسکن‌ها انجام شده است.

در پایان سردار بوعلی و هیئت همراه با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان مرودشت برنامه را به پایان رساند.

ارسال نظرات