خبرهای داغ:

لازمه هر کاری پیوست فرهنگی/ برگزاری نماز و پی بردن به فلسفه ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: لازمه هر کاری پیوست فرهنگی است و برگزاری نماز و پی بردن به فلسفه آن امری ضروری است.
کد خبر: ۹۳۴۶۷۰۱
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
لازمه هر کاری پیوست فرهنگی/ برگزاری نماز و پی بردن به فلسفه ضروری استبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این مراسم گفت: اصل و باطن نماز کار فرهنگی است و برگزاری نماز و توجه ویژه آن در ادارات و اهتمام به آن کار شایسته‌ای است.
وی با اشاره به اینکه مومن با نور خدا می‌بیند و با توفیق الهی سخن می‌گوید، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با نور خدا می‌دید و با توفیق الهی سخن می‌گفت و لذا یکی از نهاد‌هایی که امام تاسیس کرده است، کمیته امداد است که همیشه پرچم دار خدمت به محرومین با نور الهی است.
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان به فعالیت‌های متنوع کمیته امداد در بخش‌های حمایتی، مسکن، درمان و اشتغال اشاره کرد و گفت: لازمه هر کاری پیوست فرهنگی است و برگزاری نماز و پی بردن به فلسفه آن امری ضروری است.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: سند فرهنگی نماز کمیته امداد استان سمنان با هدف تقویت جایگاه ائمه جماعات اداره به عنوان مرجع دینی و مشاور مذهبی در این سند راهبردی تبیین شده است.
محسن مسعودیان راد عامل مستمر و مؤثر با مراجع و عالمان دین، امام جمعه، مؤثرین مذهبی، سیاسی و اجتماعی در راستای اقامه نماز را از راهبرد‌های این سند دانست و تصریح کرد: بهره گیری مؤثر و هدفمند از فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال در این سند راهبری تبیین شده است.
وی ائمه جماعات را به عنوان مشاوران، آمران به معروف و ناهیان از منکر برشمرد و تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت ائمه جماعات به عنوان مشاوران مذهبی و دینی در ادارات استان در این سند تبیین شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها