خبرهای داغ:
محمد نبی منانی کارشناس مسائل سیاسی:

انتحابات یک حق و یک تکلیف است لذا نیاز به شناخت و آگاهی دارد

حضرت امام خامنه ای فرمودند: علاج درد های مزمن کشور در انتخابات پرشور و انتخاب اصلح است
کد خبر: ۹۳۴۶۷۱۵
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبر گزاری بسیج ازفلاورجان ، نشست سیاسی با حضور نیروهای پایور ، وظیفه با سخنرانی محمد نبی منانی یکی از هادیان سیاسی  در حسینه شهدای این ناحیه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی  برگزار گردید .

ایشان درادامه افزود: انتحابات یک حق و یک تکلیف است لذا نیاز به شناخت و آگاهی دارد و قانون اساسی مهمترین سند نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

وی با اصل 57 قانون اساسی اشاره و اذعان داشت : اصل 57 قانون اساسی به تفکیک قوا اشاره می نماید و این اصل یکی از مدر ترین اصول حقوق اساسی است ولی با توجه به اختیارات رئیس جمهور باید گفت : از بین سه قوه ، قوه مجریه نقش تعیین کننده دارد .

این هادی سیاسی افزود: تواصی به حق این است که علاوه برشناخت و آگاهی به انتخاب اصلح دست پیدا کنیم. دشمن سعی می کند اینگونه القا کند که انتخاب مهندسی شده است ولی همه ما می دانیم که نتیجه انتخابات را تک تک آراء مشخص می کند و ما باید با شیوه اقناعی یکدیگر را به حضور پای صندوق های رای دعوت کنیم .

منانی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید به مبنای امامین انقلاب توجه کنیم و گزینه اصلح را انتخاب کنیم و حضرت امام خامنه ای فرمودند: علاج درد های مزمن کشور در انتخابات پرشور و انتخاب اصلح است و ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب از روشنگری به عنوان جهاد یاد کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار