فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

شعاع تاثیر انتخابات ۲۸ خرداد منطقه‌ای و جهانی خواهد بود

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جنگ گسترده روانی برای کم رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد شکل گرفته است که باید با تبیین اهمیت این عرصه در مسیر روشنگری عمومی تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۶۷۲۸
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
به گزارش کُردتودی، سردار سید صادق حسینی در شورای اداری استان در سنندج با گرامیداشت ایام رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: ما در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد هستیم و یک روز بزرگ در سرنوشت کشور است.

وی افزود: حوادث تاریخی و حیاتی نقش مهمی در زندگی انسان‌ها دارند و هم باعث پیشرفت می‌شود و هم اثر منفی خواهد داشت.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: انتخابات آینده مثل انتخابات سایر کشورهاست، اما دشمنان در این برهه زمانی بر انتخابات ۲۸ خرداد زوم کرده اند و هجمه سنگین عملیات روانی در داخل و خارج شکل گرفته است.

سردار حسینی افزود: همه معاندین و بدخواهان تلاش می‌کنند که انتخابات را کم رنگ کنند و به دنبال دلسرد کردن مردم هستند.

وی تصریح کرد: الان در تقابل بین اسلام و کفر هستیم و دشمنان یک جنگ عقیدتی راه انداخته اند و جنگ بین حق و باطل است.

سردار حسینی اظهار کرد: با حماسه آفرینی ملت ایران شاهد مأیوس شدن دشمنان خواهیم بود چرا که در چند روز اخیر انتخابات سوریه تأثیرات شگرفی در منطقه ایجاد کرد و جبهه مقاومت را تقویت کرد.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: شعاع تاثیر انتخابات منطقه‌ای و جهانی خواهد بود و مشارکت گسترده تضمین کننده پیشرفت، ارتقای امنیت و توسعه همه جانبه خواهد بود.

سردار حسینی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: باید ظرفیت رسانه‌ها و نخبگان در استان برای افزایش مشارکت اجتماعی مدنظر قرار گیرد و فضاسازی داخل شهر‌ها به بهترین شکل مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: امنیت کامل برقرار است و باید از این ظرفیت بزرگ برای ارتقای مشارکت مردمی در انتخابات استفاده کرد و رفتار انقلابی ما ایجاب می‌کند که در این زمینه به تبیین و روشنگری در جامعه بپردازیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان سخنان خود تأکید کرد: در مراسمات رسمی که برگزار می‌شود باید مسئولان شأن آن مراسم را رعایت کنند و جالب نیست که شاهد استفاده از از نماد ضد انقلاب در یک مراسم رسمی باشیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار