خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

امروز زمان حضور حداکثری است نه زمان قهر و کینه

تبریز- فرمانده سپاه میانه، انتخابات امسال را بسیار حساس توصیف کرد و گفت: امروز زمان حضور حداکثری است نه زمان قهر و کینه.
کد خبر: ۹۳۴۶۷۳۱
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در جمع کامیونداران بسیجی میانه، با بیان اینکه ناکارآمدی مدیران و چشم دوزی به دشمن، عامل اصلی مشکلات کشور است، اظهار داشت: با قهر کردن و عدم حضور در پای صندوق های رای، نه تنها مشکلات کشور حل نخواهد شد بلکه دشمن را جسورتر، تهدیدات و تحریم ها را بیشتر، و مشکلات را فزاینده تر می کند و بنابراین همه باید با مشارکت در انتخاب فردی اصلح، خود را در سرنوشت کشور سهیم سازیم.         

   وی مشارکت عمومی و حضور حداکثری در پای صندوق های رای را موجب تحکیم بنیان نظام و قدرت چانه زنی کشور در برابر زیاده خواهی های شرق و غرب دانست و اضافه کرد: پیروزی یک دولت انقلابی و آغاز حرکت عظیم رفع مشکلات و گره های مردم و بی اثر سازی تحریم های دشمنان، نیازمند حضور همگان در صحنه انتخابات است.

   محمدی با اشاره به شرایط و خصوصیات یک فرد اصلح از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب، ایمان، تدین، عدالتخواهی و فساد ستیزی را از مهمترین این خصوصیات برشمرد و افزود: داشتن روحیه جوانی، قدرت مدیریت و برنامه های مناسب برای اداره کشور، مسیر بهبود اوضاع کشور را هموارتر خواهد کرد.

    به همت حوزه کارمندی و کارگری شهید کلاهدوز، گروه مقاومت بسیج شهید قلعه ای انجمن کامیونداران میانه با حضور فرمانده سپاه میانه، افتتاح شده و نشست بصیرت افزایی در بین بسیجیان این گروه مقاومت برگزار شد و در پایان از 11 نفر از رانندگان رزمنده و بسیجی که در ایام اربعین حسینی بصورت رایگان به موکب اهل بیت(ع) میانه خدمات رسانی کرده بودند، تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها