خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) همدان:

شهدا بهترین الگو برای نسل جوان در تمام عرصه‌ها هستند

همدان-فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س)همدان گفت: وظیفه همه ما این است که رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان انقلاب را به جوانان میهن نشان دهیم، چرا که این شهدا بهترین الگو برای نسل جوان در تمام عرصه‌ها هستند.
کد خبر: ۹۳۴۶۷۷۰
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

شهدا بهترین الگو برای نسل جوان در تمام عرصه‌ها هستندسمیه زهره وند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای حماسه سوم خرداد اظهار داشت: فتح خرمشهر حماسه‌ای ماندگار است که در گرو ایمان، اخلاص و جانفشانی‌های رزمندگان انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس بر همگان ثابت کردند که ایمان و اراده شان قوی‌تر از سلاح دشمن است و همین اراده قوی موجب شکست دشمن و در نتیجه پیروزی غرورآفرین مردم ایران شد.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) همدان ابراز داشت: حماسه سوم خرداد برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است که به عنوان سر لوحه مهمی برای مردم ایران در این برهه از زمان است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری خرمشهر‌ها در پیش است که در گام دوم انقلاب با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰، پیروزی بزرگ دیگری را رقم بزنیم.

وی افزود: وظیفه همه ما این است که رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان انقلاب را به جوانان میهن نشان دهیم، چرا که این شهدا بهترین الگو برای نسل جوان در تمام عرصه‌ها هستند.

زهره‌وند برگزاری ختم قرآن به نیت شهدای عملیات بیت‌المقدس،غبار روبی گلزار شهدا،برگزاری مسابقه کتابخوانی، توزیع بسته‌های کمک مومنانه و برنامه‌های متنوع دیگر را از جمله برنامه‌های این حوزه در این ایام برشمرد.

انتهایپیام/

ارسال نظرات