تبریز- نشست نخبگان و دبیران مجامع عالی بسیج آذربایجان‌شرقی با حضور منتخبان کارگروه‌های هفتگانه در تبریز برگزار و شیوه نقش‌آفرینی برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو بررسی شد.
کد خبر: ۹۳۴۶۷۸۳
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  صبح امروز دوشنبه در این نشست نقش مهم مردم برای تامین پشتوانه معنوی انقلاب اسلامی در عبور از موانع و حرکت پرشتاب‌تر به سمت اهداف بلند، مطرح و نخبگان بر ضرورت مقابله با خط یاس و ناامیدی از طریق تبیین دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب و مطالبه‌گری امیدآفرینانه تاکید کردند.

سردار رمضان شریف؛ مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران در این جلسه به بازخوانی نقش مردم در مسیر طی شده کشور و نقش ویژه نخبگان در تصویرسازی ملموس از آینده روشن کشور منطبق با هدایت‌های رهبر حکیم انقلاب پرداخت.

سردار عابدین خرّم؛ فرمانده سپاه عاشورا نیز در جمع نخبگان بسیجی آذربایجان‌شرقی، تکلیف نخبگان اقشار مختلف جامعه را در توجه دادن افکار عمومی به مسائل اصلی کشور و جلوگیری از انحراف ذهن‌ها به موضوعات فرعی و جعلی، بی‌بدیل ارزیابی کرد و جامع‌ترین الگوی انتخاب اصلح را شاخص‌های تبیین شده توسط رهبری فرزانه انقلاب دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها