خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت نرجس خاتون(س) کبودراهنگ:

مهم‌ترین هدف از برگزاری اردوهای جهادی سازندگی است

کبودراهنگ-فرمانده حوزه حضرت نرجس خاتون(س) کبودراهنگ با بیان اینکه اولین هدف و تاثیر اردوی جهادی خودسازی است، گفت: مهم‌ترین هدف از برگزاری اردوهای جهادی نیز سازندگی است.
کد خبر: ۹۳۴۶۸۲۰
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

مهم‌ترین هدف از برگزاری اردوهای جهادی سازندگی استاعظم رفیعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ از برگزاری اردوی جهادی به همت گروه جهادی شهیده «نسرین افضل» در روستای کسلانقیه بخش گل تپه خبر داد و اظهار داشت: مقدمه کار جهادی داشتن روحیه جهادی است و تا زمانی که روحیه جهادی وجود نداشته باشد، نمی‌توان کار جهادی هم انجام داد.

وی گفت: اردوهای جهادی حرکتی معنوی و رو به جلو است که می‌تواند فرهنگ جامعه را به سمت فرهنگ دوستی با همدیگر و تقویت وحدت و همدلی به جلو ببرد.

فرمانده حوزه حضرت نرجس خاتون(س) کبودراهنگ بیان کرد: مهمترین رسالت جهادگران اردوهای جهادی، توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امیدآفرینی درشرایط کنونی جامعه است.

وی گفت: در این اردوی جهادی یک روزه روستای کسلانقیه بخش گل تپه انواع برنامه‌های فرهنگی از جمله کلاس قرآن و احکام، آموزشی از جمله آموزش شبه قالی، نمددوزی، بهداشتی و مشاوره فردی و گروهی برای کودکان، نوجوانان، جوانان و بانوان خانه‌دار اجرا شد.

رفیعی با بیان اینکه اولین هدف و تاثیر اردوی جهادی خودسازی است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف از برگزاری اردوهای جهادی نیز سازندگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات