خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛

حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات، موجب اقتدار نظام می شود

سرهنگ طاهرخانی گفت: حضور هرچه باشکوه‌تر و پرجمعیت‌تر مردم در صحنه انتخابات، قطعا بر اقتدار و پشتوانه مردمی این نظام خواهد افزود.
کد خبر: ۹۳۴۶۸۲۸
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی در جمع بانوان تاثیر گذار شهر محمدیه گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات منجر به افزایش قدرت چانه زنی در عرصه های بین المللی می گردد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز با اشاره به اینکه حضور در انتخابات نظام را واکسینه می کند، بیان داشت: حضور پررنگ مردم در انتخابات تیری در قلب و خار در چشم دشمنان می شود.

سرهنگ طاهرخانی افزود: یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین جلوه‌های این حضور و پشتوانه مردمی برای این نظام حضور در مرحله انتخابات به‌ویژه انتخابات مربوط به ریاست جمهوری است که مردم با انتخاب خود سکان مدیریت کشور را به مدت چهار سال به دست فردی که از طرف شورای نگهبان که به عنوان فرد صالح معرفی شده است، می‌سپارند.

وی تأکید کرد: حضور هرچه باشکوه‌تر و پرجمعیت‌تر مردم در صحنه انتخابات، قطعا بر اقتدار و پشتوانه مردمی این نظام خواهد افزود.

سرهنگ طاهرخانی گفت: مشکلات معیشتی و گلایه‌مندی‌ها نباید در حضور در صحنه انتخابات مانع ایجاد کند و مسئولین می بایست در رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش بیشتری کنند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار