خبرهای داغ:
معاون استاندار قزوین:

لزوم تبیین نقش رهبری دینی در فرآیند انقلاب در بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل

‍حبیبی گفت: تبیین نقش رهبری دینی در فرآیند انقلاب و تأسیس حکومت اسلامی باید از جمله راهبردهای ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل باشد.
کد خبر: ۹۳۴۶۸۵۲
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، در جلسه هماهنگی برگزاری ستاد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، بیان کرد: انقلاب اسلامی بدون نام امام خمینی(ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست و تبیین نقش رهبری دینی در فرآیند انقلاب و تأسیس حکومت اسلامی باید از جمله راهبردهای ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل باشد.

معاون استاندار با اشاره به عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مدیون امام خمینی(ره) و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری، اظهار داشت: کلام نافذ و دشمن‌شکن امام راحل و اتحاد و انسجام مردم رمز پیروزی انقلاب و نهضت بنیانگذار کبیر و احیاگر نهضت حسینی بود و در واقع می‌توان گفت قیام امام خمینی (ره)، استقلال و آزادی را به مردم هدیه داد.

حبیبی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم به عنوان یک تکلیف افزود: برجسته سازی اقتدار و صلابت نظام، روحیه ظلم ستیزی، پایداری و عزت آفرینی ملت ایران، تحلیل عوامل پیروزی انقلاب اسلامی از جمله نقش رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باید در برنامه‌های مراسم امسال مدنظر قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد: در این راستا گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل باید با شکوه خاصی برگزار شود وتبیین منزلت و جایگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جامعه یک ضرورت است و در ایام مختلف سال باید ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) تبیین و به نسل جوان به ویژه دانش‌آموزان منتقل شود.

حبیبی با قدردانی از خدمات ارزشمند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد تصریح کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی، اداری و عمومی درخواست می‌شود در برپایی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)؛ دین خود را ادا کنند.

معاون استاندار اضافه کرد: برای اجرای این برنامه‌ها باید از ظرفیت تمام دستگاه‌های متولی بهره‌مند شد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از خیز دوباره شیوع بیماری کرونا نیز پیشگیری کرد.

حبیبی خاطرنشان کرد: برنامه‌های سالگرد ارتحال باید در حوزه محتوایی مورد تاکید قرار گیرد و دستگاه‌های فرهنگی استان در تولید محتوی فرهنگی همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.

وی اضافه کرد: در مراسم سالگرد امام راحل باید این اندیشه ناب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تببین و ارائه شود تا زوایایی این اندیشه ناب بر همگان مشخص شود.

حبیبی یادآور شد: به دلیل شرایط کرونا و حفظ سلامت مردم برنامه‌های سالگرد امسال مانند سال گذشته به شکل ویژه و خاصی و منطبق بر شرایط کرونا برگزار می‌شود.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین همچنین با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد تاکید کرد: یکی از آزمون‌های مهم پیش روی نظام، مسئله انتخابات می باشد که سرنوشت ساز بوده و نیازمند مشارکت حداکثری است و با توجه به توطئه دشمنان برای تضعیف نظام و تبلغ به عدم مشارکت مردم، باید سخنرانان مراسم ارتحال امام راحل به این موضوع مهم توجه داشته باشند و بر لزوم تاکید بر مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار