رسانه در افزایش مشارکت مردم درانتخابات سهم بسزایی دارد

نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه رسانه‌ها در فرصت زمانی باقی مانده تا انتخابات می‌توانند در ایجاد زمینه مشارکت مردم با رویکرد آگاهی بخشی در پای صندوق‌های رای نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۹۳۴۶۸۵۵
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علی جعفر نژاد نماینده، ولی فقیه در سپاه کردستان در جلسه نشست هم اندیشی (رسانه و انتخابات) که با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس و جمعی از مسوولین و اصحاب رسانه برگزار شد اظهار داشت: ما امروز با یک جنگ شناختی رو به رو هستیم و دشمن از آن به عنوان یکی از زیرشاخه‌های عملیات روانی برای در هم شکستن روحیه و اراده کشور ما استفاده می‌کنند.


وی افزود: رسانه یک رسالت اصلی است تا شبهات جنگ شناختی در فضای مجازی را به صورت درست در فضای حقیقی نشان دهد.


نماینده، ولی فقیه با اشاره به انتخابات ظاهری در بسیاری از کشور‌ها گفت: در بسیاری از کشور‌های دیکتاتوری انتخابات به صورت صوری برگزار میشود و مردم هیچ گونه دخل و تصرفی در انتخاب ندارند این در حالی است که کشور ما در مقابل با این کشور‌ها نهادی مردمی است که سرنوشت آن توسط خود مردم رقم میخورد.


وی عنوان داشت: اراده نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه اراده حاکم است و از آن به عنوان یک الگو مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


جعفر نژاد در ادامه بیان داشت: رسانه‌ها در فرصت زمانی باقی مانده تا انتخابات می‌توانند در ایجاد زمینه مشارکت مردم با رویکرد آگاهی بخشی در پای صندوق‌های رای نقش آفرینی کنند؛ زیرا رسانه در افزایش مشارکت درانتخابات سهم بالایی دارد.


وی عنوان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم همیشه در تمامی مقاطع پشت انقلاب و نظام بودند و در هر صحنه‌ای از نظام و انقلاب خود پشتیبانی کردند.
 

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی و تاثیرگذاری بالای آن در سطح جامعه افزود: مردم با حضور خود در انتخابات می‌توانند باعث شکست توطئه‌های دشمنان، متجاوزان و کسانی که چشم طمع به انقلاب اسلامی دوخته اند، شوند و توطئه‌های آن‌ها را نیز خنثی می‌کند.
 

نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس با اشاره به اینکه بدون شک انتخابات بر همه شئون زندگی مردم اثرگذار است افزود: اگر می‌خواهیم ایران در عرصه جهانی قوی و مقتدر باشد باید از نظام سیاسی کشور پشتیبانی کنیم که انتخابات هم زمینه‌ساز نوسازی کشور است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات