اهدای پروتز (پای مصنوعی )به مددجوی صباشهری

رئیس کمیته امداد صباشهر از اهداء یک پروتز پای مصنوعی به سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۶۸۷۵
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  محمدرضا سرحسابی، رئیس کمیته امداد صبا شهر با بیان اینکه کمک های خیّران و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین تأثیر بسزایی در ارائه خدمت به جامعه هدف تحت حمایت دارد؛ گفت: با مشارکت یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین یک پروتز پای مصنوعی به یکی از مددجویان تحت حمایت که به علت فوت سرپرست تحت حمایت این نهاد است و بر اثر بیماری دیابت پای خود را از دست داده است،اهداء شد.

وی با بیان اینکه این حامی هزینه های جانبی از جمله فیزیوتراپی این مددجو را نیز تقبل نموده است، افزود: ارزش این پروتز پای مصنوعی 8 میلیون تومان برآورد شده است.

سرحسابی با بیان اینکه این حامی سه سال است با حمایت از دو فرزند یتیم تحت حمایت با این نهاد همکاری دارد، بیان کرد: این حامی سال گذشته علاوه بر کمک های تعهد شده خود مبلغ 132 میلیون تومان برای تأمین لوازم التحریر دانش آموزان و مسکن خانواده های تحت حمایت به این نهاد کمک کرده است.

رئیس کمیته امداد صباشهر،شاهدشهر و فردوسیه در ادامه با ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده در قالب طرح اکرام  ایتام و محسنین ،گفت: در سال 1399، 892 حامی برای 929 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد بالغ بر یک میلیارد و 944 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات