معاون استاندار تهران خبر داد:

بکارگیری 15 هزار نیرو برای برگزاری انتخابات 1400 در شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری از بکارگیری 15 هزار نیرو برای برگزاری انتخابات 1400 در شهرستان ری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۶۸۹۷
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، گفت: 15 هزار نیرو شامل عوامل اجرایی،  نظارت، پایش، ستاد انتخابات، نیروی انتظامی، حمل و نقل و سایر دستگاه ها برای برگزاری انتخابات در شهرستان ری به کار گرفته می شود. همچنین 490 شعبه اخذ رای در شهرستان ری مستقر خواهد شد که 99 شعبه در حوزه روستایی و بقیه در حوزه شهری خواهد بود.

 وی افزود: انتخابات براساس قانون به صورت یکجا از طریق ستاد انتخاباتی تهران، ری و تجریش در شهرهای: ری، باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، قیامدشت و قلعه نو و 59 نقطه روستایی و عشایری برگزار می شود.   

توکلی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات سالم و امن،  ستاد امنیت انتخابات را تشکیل داده ایم و در کنار آن هم کمیته امنیت انتخابات را داریم و هم کمیته بهداشت که با توجه  به شرایط کرونایی پروتکل های بهداشتی را رعایت و نظارت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص واکسیناسیون شهروندان ری افزود: تا پایان هفته گذشته به بیش از 32 هزار نفر در شهرری واکسن کرونا تزیرق شده و کار واکسیناسیون استمرار دارد. همچنین واکسیناسیون جانبازان را انجام داده ایم و در ادامه سایراقشار براساس سند واکسیناسیون کوید19  انجام خواهد شد.

وی درخصوص گلایه خبرنگاران ری نسبت انجام نشدن واکسیناسیون آنان نیز، گفت: این موضوع را پیگیری می کنم و اگر بر اساس مصوبات ستاد کرونا واکسیناسیون کووید 19 در مناطق دیگر انجام شده باشد، خبرنگاران شهرری را نیز در اولویت قرار می دهیم.

 

 

 

ارسال نظرات