مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان پای درد و دل مدیران کارخانه روغن گنجه رودبار نشست

عصر امروز مسئول نمایندگی دفتر، ولی فقیه در سپاه گیلان به همراه چندی دیگر از مسئولان عقیدتی سیاسی نیرو‌های مسلح گیلان از کارخانه روغن گنجه رودبار بازدید کرده و پای درد و دل مدیران کارخانه روغن گنجه رودبار نشست.
کد خبر: ۹۳۴۶۹۲۲
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار، عصر امروز مسئول نمایندگی دفتر، ولی فقیه در سپاه گیلان به همراه چندی دیگر از مسئولان عقیدتی سیاسی نیرو‌های مسلح گیلان از کارخانه روغن گنجه رودبار بازدید کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین احسان‌الله محمدی در این بازدید از بخش‌های مختلف این کارخانه با مدیران و کارکنان آن دیدار و به درد و دل‌های آنان گوش فرا داد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در حاشیه این بازدید و در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه رودبار یکی از قطب‌های تولید زیتون و روغن در کشور است، اظهار کرد: شهرستان رودبار دارای ظرفیت خوبی به لحاظ تولید و پرورش زیتون بوده و جهانیان رودبار را به زیتون نابش می‌شناسند.

حجت‌الاسلام و المسلمین احسان‌الله محمدی با تاکید بر لزوم توجه به افزایش تولید روغن نباتی در گیلان گفت: خط تولید شرکت گنجه رودبار با ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو و ۳۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در سال گذشته به بهره‌برداری رسید که می‌تواند بسیار مثمر ثمر واقع شود

انتهای پیام/
ارسال نظرات