مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز:

جهادگران کرجی به کمک کادر درمان در واکسیناسیون آمدند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز گفت: جهادگران شهرستان کرج در قالب اجرای «رزمایش ردیف پنجم» برای انجام واکسیناسیون کرونا به کمک کادر درمان استان آمدند.
کد خبر: ۹۳۴۶۹۳۹
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار مهران طیران گفت: گروه های جهادی انصارالمهدی(عج) و سپه سازان سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با مشارکت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه استان البرز در اقدامی جهادی، در محل حوزه های مقاومت بسیج  ۱۲۱ و ۱۲۳ سپاه ناحیه امام حسین (ع) اقدام به ثبت نام و نظم دهی مراکز واکسیناسیون کرونا برای گروه سنی بالای ۷۰ سال کرده اند.

جهادگران کرجی به کمک کادر درمان در واکسیناسیون آمدند

وی افزود: این حوزه های مقاومت در محل تالار شهیدان نژاد فلاح کرج و حوزه شهید ایزدیار مستقر می باشند که در این اماکن کار واکسیناسیون کرونا برای افراد ۷۰ سال به بالا انجام می شود.

وی اظهار داشت: کمک جهادگران کرجی به امر واکسیناسیون در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد که بسیج سازندگی با همراهی کادر درمان به ریشه کنی بیماری کرونا اقدام کنند.

پاسدار طیران گفت: در اجرای این طرح حدود ۱۵۰ نفر در قالب ۱۰ گروه جهادی فعال شده اند و قرار است به زودی این حوزه ها در کرج به ۶ حوزه افزایش یابد.

وی یادآور شد: قرار است طرح همیاری جهادگران به کادر درمان در سطح تمام نواحی سپاه و شهرستان های استان البرز به اجرا دربیاید.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها