خبرهای داغ:

اولویت ویژه در توجه به آموزش و پرورش

شاهرود_مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: آموزش و پرورش، در توسعه علمی فرهنگی و اجتماعی کشور، نقش بسزایی دارد؛ لذا توجه به نهاد تعلیم و تربیت از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۹۳۴۶۹۵۴
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان به اتفاق مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، در دفتر فرمانداری دیدار و گفتگو کرد.
محمد دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش شهرستان شاهرود از لحاظ شاخص‌های آموزشی و تربیتی در جایگاه خوبی قرار دارد گفت: آموزش و پرورش، در توسعه علمی فرهنگی و اجتماعی کشور، نقش بسزایی دارد؛ لذا توجه به نهاد تعلیم و تربیت از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.
محمد دستورانی، ضمن تاکید بر لزوم هم افزایی در شورای آموزش و پرورش برای رفع کمبود‌ها و مشکلات، از تلاش همه عوامل اجرایی و نظارتی در راستای تمهید مقدمات انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی نمود.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، ضمن تشکر از سفر مدیر کل آموزش و پرورش به شهرستان و تلاش‌های مجموعه آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: اقدامات آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت آینده سازان کشور، به خصوص در دوران شیوع بیماری کرونا، بسیار ارزشمند است.
 
اولویت ویژه در توجه به آموزش و پرورش
ارسال نظرات
پر بیننده ها