سردار «کریمی» گفت: گروه های جهادی در طول این سال ها در خط مقدم خدمت به مردم وخنثی سازی توطئه های دشمنان بوده اند و یک عملکرد درخشان در این راستا دارند.
کد خبر: ۹۳۴۶۹۵۹
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله امروز (دوشنبه) در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و بازدید از روند اجرای رزمایش بزرگ «جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری» در شهرستان کمیجان اظهار کرد: در راستای برگزاری رزمایش بزرگ جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری با هدف ایجاد شور و نشاط انقلابی که از روز گذشته در استان مرکزی شروع شده بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی برای خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف در سطح استان سازماندهی شده اند.

کریمی افزود: گروه های جهادی در طول این سال ها در خط مقدم خدمت به مردم وخنثی سازی توطئه های دشمنان بوده اند و یک عملکرد درخشان در این راستا دارند و امروز جهادگران بسیجی با همه توان برای نقش آفرینی در رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری پای کار آمده اند.

وی ادامه داد: خدمات صادقانه و عملکرد درخشان جهادگران در مناطق محروم و روستایی که با خلوص نیت وارد میدان شده اند موجب شده این قشر به سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی تبدیل شوند و امروز این سرمایه ها برای امیدآفرینی تلاش می کنند.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: یکی از راهبردهایی که در طول انقلاب اسلامی به عنوان یک تجربه موفق پیش روی ماست سپردن کارها به مردم و راه انداختن بسیج مردمی برای حل مشکلات است و هر زمان مردم نقش آفرین بودند موفقیت های بزرگ هم کسب شده است.

وی ادامه داد: هسته مرکزی بیانیه گام دوم و مهمترین مطالبه مقام معظم رهبری امیدآفرینی است و لذا باید جریان امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی در سراسر کشور فعال شود و همه ظرفیت ها باید در این راستا هنرمندانه به کارگیری شوند.

کریمی افزود: نقش آفرینی گروه های جهادی در مناطق محروم که بسیج مردمی را به شکل هنرمندانه محقق می سازد نقش مهمی در امیدآفرینی دارد که رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری در این راستا است.

وی ادامه داد: از روز گذشته حجم زیادی از اعزام های گروه های جهادی برای انجام اقدامات مختلف و در عرصه های گوناگون در سطح استان شروع شده و تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت و امیدواریم تلاش های جهادگران در کنار مردم هم در راستای خدمت رسانی بی منت به مردم و هم در راستای امید آفرینی آثار و برکات زیادی داشته باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: گروه های جهادی در سال گذشته عملکرد درخشانی در عرصه های محرومیت زدایی،تحقق اقتصاد مقاومتی و نهضت کمک مومنانه از خود به ماندگار گذاشته اند که اهدای ۸۲۰ جهیزیه، توزیع ۲۲ هزار بسته لوازم التحریر، احداث ۱۹۰ واحد مسکونی و بازسازی ۱۷۰ واحد مسکونی برای ولی نعمتان، ایجاد ۷۸۰ فرصت شغلی و تثبیت ۱ هزار و ۴۲۰ شغل بخشی از اقدامات آنها است که در سالجاری اینگونه اقدامات با قوت ادامه دار خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات