فرمانده قرارگاه حضرت مهدی (عج) خبر داد:

آغاز پویش «به عشق حاج قاسم رأی می‌دهم»

«مهرشاد سهیلی» از آغاز پویش «به عشق حاج قاسم رأی می‌دهم» به‌همت قرارگاه جهادی حضرت مهدی (عج) به‌منظور حضور حداکثری در انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۶۹۷۹
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، «مهرشاد سهیلی» فرمانده قرارگاه جهادی حضرت مهدی (عج)، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور بالای مردم در این عرصه، نمایشی از اقتدار جمهوری اسلامی در جهان است و نقشه و دسیسه شوم براندازان خارجی و حامیان داخلی آن‌ها را برای کم‌رنگ کردن انتخابات بی‌اثر می‌کند.

وی با بی‌ثمر دانستن تلاش دشمنان برای مأیوس کردن مردم جهت حضور پای صندوق‌های رأی، ادامه داد: این‌ها هنوز مردم ایران را نشناخته‌اند و نمی‌دانند که مردم ما هرگز به‌خاطر برخی مشکلات و کمبود‌های اقتصادی و معیشتی، از آرمان‌ها و تعیین سرنوشت خود دست بر نمی‌دارند.

سهیلی افزود: در همین راستا پویش «من به عشق حاج قاسم رأی می‌دهم» با هدف لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایجاد مشارکت حداکثری در بستر‌های مختلف فضای مجازی آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: تلاش داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود اعم از علما و روحانیون، نخبگان، معتمدان و متنفذان، دانشگاهیان، فرهنگیان، بازاریان و اصناف مختلف و نیز رسانه‌های ارتباط جمعی، مشارکت بالا و قابل قبول مردم را در انتخابات پیش رو فراهم کنیم.

فرمانده قرارگاه جهادی حضرت مهدی (عج) همچنین عنوان کرد: شماره ۰۹۱۹۷۵۵۱۸۲۱ جهت اعلام آمادگی همکاری گروه‌های مختلف با پویش «به عشق حاج قاسم رأی می‌دهم» در نظر گرفته شده و از امروز در کشور آغاز و تا شامگاه ۲۸ خرداد ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظرات