بور بور،خواستار حمایت جبهه انقلاب از حجت الاسلام رئیسی شد/ اجازه سهم خواهی به کسی داده نمی شود

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، مشارکت حداکثری مردم را در وحدت حداکثری جبهه انقلاب توصیف کرد و گفت: نامزدهای انقلابی با اجماع واحد می توانند، دولت مطلوب را روی کار بیاورند.
کد خبر: ۹۳۴۷۰۱۶
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

حبیب الله بور بور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، در گفتگویی با خبرنگار "بسیج" انتخابات پیش رو را با توجه به شرایط حساس کنونی و جنگ‌ ظالمانه اقتصادی ازسوی دشمنان حائز اهمیت برشمردو خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم در صفحه انتخابات می تواند، بازتاب ملی و جهانی در جهت حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی را ایجاد کند.

 

وی در ادامه، بر تخصص گرایی داوطلبان شوراهای شهر تهران، جهت مدیریت بهتر این کلان شهر تاکید کرد و گفت: شوراهای اسلامی نقش محوری در پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور دارند و از این رو تهران با جمعیتی بیش از13 میلیون نفر، لازمه ورود افراد معتقد، متعهد و متخصص در این عرصه است، که به اعتقاد جمعیت وفاداران، انتخاب باید بر اساس کمیسیونها و خبرگی آنها صورت بپذیرد.

 

 دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیان داشت: هر نوع سهم خواهی به هیچ کس و هیچ جریانی داده نمی شود و باید بر اساس فرایند دقیق و حساب شده باشد.

 

 حبیب الله بور بور، وحدت و همدلی جریانهای انقلابی را در حمایت از حجت الاسلام ابراهیم رئیسی خواستار شد و گفت: حداکثر حضور مردم در وحدت حداکثری جبهه انقلاب است و این اجماع یکدست، علاوه بر شاد کردن دل مردم می تواند دولت مطلوب و انقلابی را روی کار بیاورد.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار