گردهمایی مسئولین هیئت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۰۱۸
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ برنامه سالانه هیئت رزمندگان اسلام استان، هیئات پیروان عترت و جوانان عاشورایی در سالن جلسات سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار و پیرامون مراسمات ماه های محرم، صفر و اربعین حسینی و دعای عرفه برنامه ریزی شد.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه ریزی برای حضور حداکثری در انتخابات یکی دیگر از برنامه های این هیئت در استان است.

حمیدرضا توسلی با اشاره به کسب رتبه های برتر هیئات رزمندگان اسلام استان در کشور و جوانان عاشورایی اشکفتک، اظهار کرد: با توجه به ایام شیوع کرونا، برنامه های هیئات رزمندگان اسلام استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از فضای مجازی به خوبی اجرا شده و می شود.

وی، همچنین از برنامه  ریزی برای اجرای دعای ندبه برای پخش سراسری تلویزیونی در مرکز استان وسایر شهرستان ها خبر داد .

گفتنی است؛ سردارعلی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات هیئات رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری، به بحث حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح اشاره داشت و تأکید کرد:هیئات رزمندگان اسلام و مذهبی استان ضمن برگزاری مراسمات و برنامه های معنوی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تشویق آحاد مردم به حضور حداکثری در انتخابات را در صدر برنامه های خود قرار داده و کمک های مؤمنانه را هم تا دفع کامل ویروس منحوس کرونا ادامه دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام هم در این جلسه با گرامیداشت هفته ایثار، مقاومت و پیروزی و همچنین بزرگداشت فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، افزود:  مقام نوکری اهلبیت علیهم السلام، مقام برجسته ای است که ارزشمند بوده و عیار  آن اخلاص است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر افزود: خدمت در هیئات مذهبی انسان را به اهلبیت نزدیک می کند و مسئولیت  مادحین و خادمان هیئات سنگین است و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مأموریت انقلابی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، گفت: ستون خیمه انقلاب ولایت است و دشمن می خواهد اسلامیت نظام را بزند و جمهوریت را هم هدف قرار می دهد. ما باید دقت نماییم و از توطئه های دشمنان غافل نباشیم. فرمایشات مقام معظم رهبری را همواره مد نظر قرار دهیم تا بتوانیم با بصیرت کامل از مشکلات عبور کنیم.

حسینی صدر در پایان با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب آگاهانه، از همه دلسوزان بویژه هیئات رزمندگان اسلام و هیئت های مذهبی خواست برای تشویق آحاد مردم به حضور پرشور در پای صندوق های رأی تلاش کنند.

ارسال نظرات