خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه کلیبر:

انتخابات بزرگترین رزمایش ملی کشور است

تبریز- جانشین فرماندهی سپاه کلیبر گفت: حساسترین مرحله عمر با برکت انقلاب اسلامی انتخابات بوده و به لحاظ وابسته بودن سرنوشت کشور به آن بزرگترین رزمایش ملی است.
کد خبر: ۹۳۴۷۰۲۲
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

اسلام شجاعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، افزود: اگر انتخابات بر اساس منویات رهبری فرزانه انقلاب صورت پذیرد و مردم ایران با بصیرت و آگاهی در پای صندوق های رای حضور یابند شور، شعف و امید در کشور آفریده و در پیشبرد آرمان های امام راحل و شهدا موفق خواهد بود.

وی اضافه کرد: نظام اسلامی با تکیه بر انتخابات و حضور مردم بزرگ، فهیم و ولایت مدار در تمامی عرصه های پیشرفت در برابر استکبار جهانی و همه طاغوت های زمان با صلابت و شجاعت ایستاده و نقشه های شیطانی  دشمنان را خنثی کرده و آن ها را مایوس و نا امید کرده است.

شجاعی بیان داشت: امروز دشمنان و ایادی آن ها در داخل با تبلیغات مسموم کننده می خواهند مردم را از حضور در انتخابت دلسرد کرده و آن ها را نسبت به نظام بدبین  و با اهداف پلید خود که مبارزه با حکومت اسلامی است همراه کنند.

وی یاد آور شد: مردم با تبعیت از ولایت و برای شکست توطئه های دشمنان با شور و شعور در انتخابات حضور یافته و با انتخاب فرد اصلح بر راس قوه مجریه تو دهنی محکمی بر استکبار جهانی در راس آن آمریکا و اسرائیل خواهند زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها