خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

حضور حداکثری در انتخابات، کشور را در مقابل بیماری بیگانگان بیمه می کند

سرهنگ طاهرخانی گفت: انتخابات پرشور کشور را در مقابل بیماری بیگانگان بیمه می کند و باعث ناامیدی دشمنان از تحریم و تهدید نظام اسلامی می شود.
کد خبر: ۹۳۴۷۰۳۶
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در جمع روسای اتحادیه ها و اصناف شهرستان البرز گفت: اصناف و بازاریان بازوان جامعه هستند که در زمینه جهاد اقتصادی در همه دوران ها همواره پشتیبان ملت بودند.

وی گفت: ابتدای جمهوری اسلامی دشمنان درصدد بودند که این انقلاب را ازبین ببرند اما با حضور مردم در صحنه ها علی الخصوص انتخابات تمام نقشه های دشمنان را خنثی کردند.

سرهنگ طاهرخانی در ادامه بیان کرد:از اصلی ترین مشکلات جامعه ما کار را به غیر متخصص سپردن است که با انتخاب اصلح در انتخابات این مشکل نیز مرتفع می گردد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز افزود:
۷۰ درصد مشکلات جامعه به درون جامعه بر می گردد و این انتخاب هاست که می تواند ۷۰ درصد مشکلات جامعه را حل کند و اگر می خواهیم عرصه های بین المللی را در دست داشته باشیم می بایست انتخابات پرشوری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه آسیب پذیرتر از همه قشرها در دوران کرونا اصناف بوده است عنوان کرد: اصناف و بازاریان با وجود مشکلات متعدد در راه خدمت به مردم قدم برداشته اند.

سرهنگ طاهرخانی گفت:
اولین نیاز دوام و قوام نظام حضور مردم در صحنه هاست و یکی از این صحنه ها ۲۸خرداد است.

سرهنگ طاهرخانی افزود:
با پشت میز نشستن مشکلات حل نمی شود و این شاخصه مهم را در موفقیت حاج قاسم بعنوان مرد میدان می توان دید.

وی با اشاره به شاخصه های نامزد اصلح بیان داشت:
شخصی که فرزندش در خارج از کشور باشد نمی تواند حلّال مشکلات باشد. این در حالی است که دشمن هم بیکار ننشسته و یاس و ناامیدی را در جامعه رواج می دهد و شما بعنوان روسای اصناف می بایست روح امید را در جامعه گسترش دهید چرا که تا امنیت و آرامش نباشد اقتصاد هم رشد نخواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها