خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه(ع)با امام جمعه شهر آشخانه دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۰۳۸
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبر گزاری بسیج :مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه (ع)خراسان شمالی حجت الاسلام والمسلمین زحمت کش درمحل دفترامام جمعه شهر آشخانه  با حجت الاسلام احمد زاده  دیدارکرد.

حجت الاسلام احمد زاده امام جمعه شهرآشخانه پس از عرض خیر مقدم بیان داشت: سپاه شهرستان همواره در همه عرصه ها حضور فعال داشته ومن به نوبه خودم نهایت تشکرراازاین عزیزان دارم .

 احمد زاده افزود: مردم ما  در چند عرصه درجهادهستند:1-جهاددفاعی که نمونه بارزآن شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم عزیز بود2-جهاداقتصادی که مردم با مشکلات معیشتی که عامل به وجودآورنده آن ناکارامدی دولت می باشدمواجه هستند3-جهاد سیاسی که همین انتخابات است که باهررای مردم که بدهند تیری میشود به اهداف دشمن.

حجت الاسلام والمسلمین حسین زحمت کش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه  حضرت جوادالائمه(ع)در ادامه اظهار داشت :انتخابات پیشرویکی از مهمترین انتخابات می باشد چرا که دشمن در کمین نشسته تا با نقشه های شوم خود نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرد که خدا رو شکر با داشتن مردمی فهیم و انقلابی و حضور در پای صندوق های رای دشمنان همچون گذشته با شکست روبرو خواهند شد.

وی  گفت: از مهمترین کار ها در انتخابات اين است كه همه در اين آزمون  شركت كنند و نشان بدهند كه ملت ايران زنده است و به سرنوشت كشورش علاقه دارد و اجازه نمی دهد که دشمنان در سرنوشت کشور دخالت کنند و البته که مردم ما در طول این سالها با حضور فعال خود در همه صحنه های حساس، نظام را تنها نگذاشته و با حضور خود در انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران را با اقتدارحفظ خواهند نمود.

زحمت کش بیان داشت:در انتخابات باید با هوشمندی کامل ظاهر شد و فرد اصلح را با ارزیابی های دقیق انتخاب کرده چرا که وقتی فرد از روی بصیرت و آگاهی انتخاب شود قطعاً به پیشرفت کشور سرعت بیشتری می بخشد و موانع پیشرفت را از سر راه بر می دارد.

در پایان این نشست از امام جمعه شهرآشخانه حجت الاسلام والمسلمین احمد زاده تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها